Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut 37v teette?

Vierailija
20.11.2012 |

Millainen elämäntilanne teillä on? Mua ahditaa oma ikäni kauheasti. Mitä tästä eteenpäin, onko sitä jo out kaikesta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varailen vanhainkoti- ja hautapaikkoja. Odotan milloin sanotaan irti työpaikalta liian vanhana.Kuuntelen kehoni rapistumista. Läträän ryppyvoiteita. Yritän pysyä mahd. paljon sisätiloissa, poissa nuorten ja menevien silmistä. Anteeksi että olen olemassa, minäkin vanha nainen.

Vierailija
22/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vasta pienet, alle kouluikäiset lapset. Työni on melko vaativaa, lisäksi teen väitöskirjaa (joka ei oikein tahdo edistyä). Meillä on okt jota rempataan, puutarhaa ja pihaakin pitäisi ehtiä hoitaa. Omille harrastuksille ei oikein ole aikaa, tuo jatko-opiskelu vie sen ajan. Sukulaiset kaukana joten ei juuri tukiverkostoja ole. Haluaisimme vielä yhden lapsen mutta siihen ei taida rahkeet riittää. Tai sitten pitäisi laittaa opinnot tauolle, ikää on niin paljon ja kello tikittää. Taloudellinen tilanne meillä on melko vakaa vaikka velkaa toki on talon vuoksi, ei kohtuuttomasti kuitenkaan. Parisuhde on hyvä ja olemme terveitä. Ulkonäköön liittyvä vanheneminen ei askarruta, en ole kovin ulkonäkökeskeinen. En itse ainakaan pidä itseäni mitenkään rupsahtaneena vaan ihan ok näköisenä ikään nähden. Tyytyväinen kaikenkaikkiaan elämääni olen, lähinnä haluaisin enemmän aikaa lapsille ja kodille. Mutta en halua luopua työstä ja opinnoistakaan. Haluan siis sekä syödä kakun että säästää sen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä oikeastaan aika mallillaan :)

Vierailija
24/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta, mies ja vakiduuni. Olen hakenut kouluun ja toivon pääseväni aloittamaan ensi vuoden alussa opiskelut aikuispuolella työn ohessa. Tuskin tapahtuu, huominen vituttaa ja tupakat on loppu.

Vierailija
25/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja kaksi alle kouluikäistä lasta. Opiskelen neljättä vuotta yliopistolla ihan uutta alaa, ja muutamme pian omaan taloon. Kaikki hyvin, en tunne itseäni vanhaksi. Hyväksyn itseni paljon paremmin kuin vaikka kymmenen vuotta sitten. Nuoruuden epävarmuus ja häilyminen ovat vähentyneet huimasti. Hyvä ikä :)

Vierailija
26/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen toisen lapsen vielä sais. Naimisiin en ole päässyt, kun mies ei halua. Palkka on ihan kiva, työtehtävä tylsähkö. Omistusasunto, auto on aika vanha. Opiskelen huvikseni työnohessa. Ulkomailla on tullut käytyä. Yksi tosi hyvä ystävä ja useampi hyvä ystävä. Ehkä vähän yksinäistä joskus.

Ihan jees elämäntilanne, ei mitään ikäkriisiä, sekundäärinen lapsettomuus tosin kalvaa mieltä paljon. Se ensimmäinen tehtiin vuosien hoidoilla. Rahaa siihen on kaikenkaikkiaan palannut reilut 20 tuhatta. Saishan tolla rahalla paljon muutakin.

Tulevalta toivon sitä toista lasta, sitten voisi alkaa vanheta. Ehkä suoritan jonkun tutkinnon liittyen näihin opintoihin, työpaikan vaihtaisin heti kun lapset tehty. Ja kun lapset kasvaisi niin voisi taas lähtee ulkomaille. En mä ole out kuin musiikista :D

Vierailija
27/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvata nainen! Nythän tämä elämä vasta alkaa!

Mulla yksi lapsi, toinen tulossa. Kiva duuni, jonka eteen on vuodatettu verta, hikeä ja kyyneleitä yliopistossa parin tutkinnon verran. Ja paska palkka koulutukseen nähden, mutta who cares....

Ihanaa kun tietää kuka on, on vapaa tietyistä sosiaalisista paineista ja on hyvä olo olla omassa kehossa (joka on kaukana täydellisestä), äitinä, naisena, vaimonakin. Kaikki ovet on auki! Nyt me ollaan sen ikäisiä vielä pitkään, että kerkeää vaihtamaan alaa.

Joskus huimaa kun katson 18v fiksua nuorta naista ja tajuan, että voisin olla hänen äiti, mutta ei ahdista.

Vierailija
28/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downtown Abbeyta. Sain juuri lapset nukkumaan.

Vierailija
29/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuosina olet miettinyt läpikotaisin mitä elämältäni haluan, nythän se on suunnilleen puolessavälissä. naama ei ole enää nuori, itseään pitää hoitaa paremmin kuin ennen, mutta en kyllä tunne itseäni ollenkaan vanhaksi:D Päinvastoin; on elämänkokemusta, uskallusta, ei tarvitse yrittää miellyttää ketään. Tunnen oloni kaikin puolin hyväksi, enkä todellakaan vanhaksi. Ikä on suhteellinen juttu, jos on henkisesti vireä ja utelias, on se kokonaisikäkin aika nuori. Moni alle kolmekymppinen on ihan kaavoihin kangistunut, elämänsä mielekkyyden menettänyt nysvääjä. Vanhenemisessa ei ole mitään kamalaa, vain kehoaan pitää muistaa hoitaa!

Vierailija
30/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi korkeakoulututkintoa, neljä lasta, 15 vuotta jo työelämässä mukana, välissä pari vuotta lasten kanssa kotona. Ruuhkavuosia, mutta täyttä elämää jota varmasti vanhana kaiholla muistelee. Mies, talo, autot, mökki ja vene + isovanhemmat tuovat lisää onnea elämään. Omaa aikaa ei ole, mutta en sitä osaa kaivata.

Vierailija
31/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyöt. Olen naimisissa onnellisesti ja minulla on kolme lasta, joista nuorin vielä päiväkodissa. Omakotitalossa asutaan ja lainaa maksellaan. Periaatteessa kaikki niin hyvin kuin toivoa saattaa, mutta raskastahan tämä oravanpyörässä juoksu on vielä monta vuotta.

Vierailija
32/32 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pitää esim. upea työni huolen :)

Naimisissa, paritalo, pieni poika ja vähän pienempi tyttö.

Hyviä ystäviä olen saanut ja onneksemme lapsillamme on kaikki isovanhemmat elossa.

Ei oikein rassaa kuin työmatkat ja oman ajan puute. Ehkä myös asuntolainaan suuruus. Mutta hei, tämä on vain elämää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi