Leikkitalo 2,5 vuotiaalle?
Meillä tyttö tykkää leikkiä my little poneilla, hevosilla, pikkueläimillä, smurffeilla..
siis myös pikkusälällä. :)
Meillä ei kuitenkaan ole mitään taloa/tallia/aitausta missä niillä leikkisi.
Ideoita kehiin millanen talo olisi kiva tuon ikäselle!!
Olen katsellut noita little people juttuja, mutta sitten täytyis ostaa myös niitä ukkoja. Tuntuu että meillä on kyllä ukkoja ja eläimiä ihan tarpeeksi, talo vain puuttuu :)
Muumitaloa oon myös katsellut, sekin voisi olla hyvä...Kokemuksia? Onko mitään sarjaa missä olis joku heppatalli tämän ikäselle?
Kommentit (3)
Oon katsellu myös legoista, mutta kun ne on palasista tehty niin ne on aina osina laatikossa! :D
sellanen vähän kiinteämpi olis kivempi siis...
En tiedä millainen askartelijapaskartelija sinä ap olet, mutta oma pikkutytön unelmani oli sellainen pieneen kaappiin tehty (varmaan joku ovellinen yöpöytäkin voisi toimia) nukketalo. Siellä oli siis kerroksia (vanerilevyistä) ja huoneita, kaverin äiti oli liimannut kaapin seiniin tapettia ja virkannut lattialle matot.
Kun alettiin leikkiä barbeilla, kaveri sai käyttöönsä sellaisen n. 150cm korkean vanhan vaatekaapin jossa ovet kahden puolen, ja sisällä hyllyt niin että sinne saatiin 6 huonetta barbileikkiin. Voi mahdoton, miten täydellinen se olikaan. Ja hyllyvälit siis niin korkeat, että ne barbiet mahtui siellä seisomaan ja kulkemaan.
Mutta siis kierrätyskeskuksista saa ainakin noita yöpyötiä ym. pikku kaappeja käytännössä ilmaiseksi, että jos on yhtään näpertelijän vikaa niin niistä saa kyllä tuunattua varmaan aivan täydellisiä taloja tarpeiden mukaan räätälöitynä :)
Duplo legoista ainakin löytyy maatiloja joita voi rakennella eläimille.