Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, kova möykky emättimen seinämässä!

Vierailija
19.11.2012 |

Minulle laitettiin uusi hormonikierukka muutama viikko sitten. Laitto oli tosi hankalaa ja kävi kipeää. Lankoja en ole tuntenut ennenkään mutta nyt yritin oikein syvältä ja tunsi emättimen etuseinämän takana kovan, isohkon möykyn! Voiko se olla kierukka? Kokemuksia, pliis! Huomenna on pakko käydä tarkistuttaan, kun vielä epäilen että olen raskaana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ihan normaali asia

Vierailija
2/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja kohdunsuu kuulemma syvällä, voineeko tuntua?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka on kohdussa, ylempänä kuin emättimen etuseinämä. Takaseinämässä jos olisi niin veikkaisin että sulla on ummetus ja peräsuoli pullistuu emättimen puolelle, mutta etuseinämästä ei pitäisi kyllä mitään kovaa pullistua. Tietysti on mahdollista että se on joku tilapäinen ärsytystila, turvotuspatti vaan.

Vierailija
4/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui ihan niinkuin vierasesineeltä emättimen seinämän takana. Säikähin. En ole kyl ennen tuntenut tuommosta. Voikohan kierukka irrota ja "valua" kohdunkaulaan

ap

Vierailija
5/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin uusi hormonikierukka muutama viikko sitten. Laitto oli tosi hankalaa ja kävi kipeää. Lankoja en ole tuntenut ennenkään mutta nyt yritin oikein syvältä ja tunsi emättimen etuseinämän takana kovan, isohkon möykyn! Voiko se olla kierukka? Kokemuksia, pliis! Huomenna on pakko käydä tarkistuttaan, kun vielä epäilen että olen raskaana.

Vierailija
6/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käynpä huomenna tarkistuttaan, laitan tänne sitten mitä oli. Jos ei oo kadonnu sitä ennen

Vierailija
7/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käynpä huomenna tarkistuttaan, laitan tänne sitten mitä oli. Jos ei oo kadonnu sitä ennen

moni tohon lankaan on mennyt, kun yhtäkkiselleen alkaa kaiveleen emätintään, luuleeee siel olevan möykyn olevan ties mitä...mut pas.....aaa pn :)

eli ole ihan huoleti.. suoli siel mutkalla vaan on.

jos kierukka just laitettu, niin ei lääkäriltä olis kasvaimet ja raskaudet jäänyt huomaamatta ...

tulehduspatti jos olis, niin olisit kuumeessa ja kipiänä..aivan varmasti

Vierailija
8/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti negatiivinen. Alapää ultrattu, kierukka paikallaan. Kova mötikkä oli kuin olikin kohdunkaulan nipukka ;)Terkkari sanoi, että kohtu on taaksepäin kallistunut ja kierukka "vähän jännästi vinksottaa" mutta on paikallaan. Mulla on nyt 3 viikkoa ollu melkoset kivut alamahassa ja selässä ja supistellut, kuulemma kuuluu asiaan. "Raskausoireet" johtuu kuulemma siitä, että uusi hormonikierukka erittää alussa enemmän hormoonia (ja mä kun luulin, et silleen tasasesti)