Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero - onko lastenvalvojalle pakko mennä?

Vierailija
19.11.2012 |

Tähän en ole löytänyt googlaamalla vastausta... Olemme tehneet kirjalliset sopimukset niin elatusmaksuista, tapaamisista kuin huoltajuudestakin. Onko meidän jostain syystä silti tavattava lastenvalvoja? Mitä siellä tapahtuu, täytyykö meidän perustella ratkaisujamme jollekin ventovieraalle henkilölle? Jotenkin mulla on ikävä tunne tästä asiasta..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan korotus lapsilisään? Miten se lastenvalvojaan liittyy?

Vierailija
2/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedessäni käräjäoikeuteen minulle sanottiin että lastenvalvojalle ei ole pakko mennä, jos pystyy itse sopimaan lasten asiat.KELA maksaa yh-korotuksen lapsilisään, se haetaan sieltä. Mutta itseäni myös mietityttää, kuka maksaa ja kelle.Meillä isompi lapsi jää isälleen ja pikkunen mulle.Olen yrittäjä, ja tulot ovat nyt todella pienet.Miehellä säännöllinen kohtuutulo, maksaako hän minulle??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvalvoja voi vahvistaa vanhempien keskenään tekemät sopimukset, mutta niitä ei ole pakko vahvistuttaa lastenvalvojalla. Kelasta muuten saa yh-korotuksen lapsilisään ihan sillä, että lapsi asuu yhden vanhemman kanssa. Ei tarvitse siis virallisesti edes olla yksinhuoltaja.

Vierailija
4/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat sopimukset eivät riittäneet vaikka oli allekirjoitukset ja todistajatkin -2-

Vierailija
5/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat sopimukset eivät riittäneet vaikka oli allekirjoitukset ja todistajatkin -2-

ihan kun ilmoitin, että mies on muuttanut pois.

Vierailija
6/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle just sanottiin kelasta että haet heiltä lomakkeella..