Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten liittyä lestaadiolaiseksi?

Vierailija
19.11.2012 |

Olen nuori en ihan vielä täysikänen tyttö ja oon aina tuntenu syntyneeni jotenki vääränlaiseen perheeseen ja uskoon.Tahtoisin liittyä lestaadiolaiseksi,joten onko se mitenkään mahdollista? Auttakaa kiitos !!En halua joutua kadotukseen :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetko yhtään lestaa. jos tunnet , silloinahn homma on hoidossa ja pääset tuttu-lestan kanssa messiin

Vierailija
2/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menet Rauhanyhdistyksen seuroihin, niin siellä voit tutustua lestadiolaisiin. Ymmärtääkseni lestadiolaiseksi tullaan niin, että tunnustat syntisi jollekin lestadiolaiselle, jolloin hän voi saarnata ne sinulle anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika moni kavereista on ja suviksiin ois tarkotus taas kesällä lähteä! :) Mutta niin en kaipaa nuita miksi uskot siihen ja siihen ...?Siksi,että mie oon mie :)Mutta en kehtaa näitä kavereilta jotenki kysyä ku ne kaverit ei kuitenkaan niin läheisiä ole ja nämä ns.epäuskoset ei oikeen kannusta minua tässä asiassa silleen toivotullatavalla ku just koko ajan kuulee tuota miksi ja et oo tosissaan ja näi :( Mutta empä mie omile ajatuksile mittää voi ! Niin tarkotin ,että ku oon käynyt sellasen normaalin rippikoulun niin pittääkö suorittaa vielä se minkä lestadiolaisetkin käy?

Vierailija
4/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko esim. jonkun kaverisi äiti sellainen, että voisit jutella hänen kanssaan asioista?

Vierailija
5/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menet Rauhanyhdistyksen seuroihin, niin siellä voit tutustua lestadiolaisiin. Ymmärtääkseni lestadiolaiseksi tullaan niin, että tunnustat syntisi jollekin lestadiolaiselle, jolloin hän voi saarnata ne sinulle anteeksi.

Vierailija
6/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SRK:n (lestadiolaisten järjestämä) rippikoulu on ihan Suomen ev.lut kirkon rippikoulu, järjestäjänä vain SRK. Hakeudu seuroihin ja vaikka ujostuttaisi kysellä niiltä kavereilta, niin uskon, että ovat ihan mielissään asiasta.