Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 40v löytää enää työtä?

Vierailija
19.11.2012 |

Koulutukseltani olen merkonomi, ja yliopisto-opintoja minulla on 80ov kauppatieteistä. Työkokemusta yhteensä n.16v. Lisäksi olen juuri käynyt palkanlaskentakurssin. Olen kysynyt töitä vaikka kuinka kauan ja monesta paikasta, nyt olen yrittänyt päästä jopa työharjoitteluun ilman palkkaa, mutta en pääse edes sillain! Kuka huolii enää nelikymppisen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haet sisätöitä. Hae raksalle, navettatöihin, metsätöihin. Eiköhän ala löytyä. Olet aina ollut kovin kranttu töiden suhteen

Vierailija
2/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sulla ole edes ylempää korkeakoulututkintoa, jollainen nyt vaan on melkein kaikilla nykyisin. Päivitä koulutuksesi ja hae sitten uudestaan. Itseäni häiritsee eniten tuo, että olet jo 40 v mutta et silti ole saanut suoritettua yliopistotutkintoa loppuun. Se antaa sinusta kuvan, ettet pysty viemään tehtäviä ja projekteja päätökseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiinteistönhoitoon liittyvissä laskutus-, palkanlaskenta- ja toimistotöissä on varmasti paikkoja joihin taitosi kävisivät hyvin.

Vierailija
4/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yliopisto-opintoja minulla on 80ov kauppatieteistä."

että näitä ei lasketa mihinkäään niin kauan, kuin sinulla ei ole koko tutkintoa. Kannattaa myös huolethtia siitä, etteivät opinnot pääse vanhenemaan.

Vierailija
5/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa löytää töitä, vaikka on ylempi korkeakoulututkintokin. Enkä tällä halua masentaa, vaan pikemminkin lohduttaa.

Etsi vain äläkä menetä itseluottamustasi. Tai yritä rakentaa sitä jollakin tavalla. Nauti ajasta ja vapaudesta, nyt kun sitä on. Tiedän: työttömänä ollessa se ei tunnu kivalta, mutta sitten kun on taas työn ikeessä, muistelee joskus vähän kaihoten kaikkea sitä aikaa, mitä työttömänä oli.

Muista, ettei työn löytyminen riipu niin kauhean paljon sinusta, vaan enemmän onnesta. Ei auta, vaikka olisi miten erinomainen, sitä voi kuitenkin pudota työttömyysloukkuun ja sieltä on tuskallista räpistellä pois. Sinussa ei ole mitään vikaa. Nyt vain ei ole töitä paljon tarjolla.

Odota ja etsi. Kyllä se työ löytyy, jos sitä haluat. Siinä voi kyllä kestää vuosia.

Vierailija
6/6 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla varmasti töitä jota voit tehdä seuraavat 28 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan