Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veli ärsyttää aina vain.

Vierailija
10.11.2012 |

Enkä edes tajua enää miksi, niin monen vuoden jälkeen

Heti nousee niskakarvat pystöön kun hän jotain sanoo. En tiedä onko se tyyli vai mikä.

Olen miestäni vanhempi ja mielessä on vieläkin se kuinka tämä veli sanoi miehelleni "tajuaks minkä ikäinen tuo nainen on"?

Nyt meillä on 1,5-vuotias lapsi ja tämä veli kävi kylässä ja päivitteli miten meillä on vielä lapsi vaipoissa. Hänellä ja hänen tyttöystävällä ei ole lapsia. Ja minullakaan ei ole lapsia aikaisemmista suhteista, ei miehellänikään.

Nyt eilen tämä veli kysyi tultaisko heille muutaman vkl päästä illanistujaisiin. Olimme seuraavana päivänä lähdössä reissuun joka on sovittu jo puolivuotta sitten. Lapsen vahti ja kaikki on hommattu. Tämä vain inttää että toki te voitte tulla jo päivää aikaisemmin. Yritimme selittää ettemme halua olla pidempään lapsesta erossa ja emme saisi enää lapsenvahtiakaan sille yhdelle päivälle. Muutenkin koko matka menisi suunnitelmissa uudelleen jos ensin pitäisi lähteä eri paikkakunnalle.

Ja taas ärsyttää. Mutta aina tämä ohi on mennyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ohjaamalla itseäsi paremmaksi ihmiseksi. Jos jaksat ärsyyntyä muiden tekemisistä, saat ärsyyntyä hamaan tappiin asti.

Vierailija
2/3 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jä yritänkin aina peittää ärsyyntymiseni jollakin ihan tavallisella rauhallisella lauseella tms. Tai huumorilla ja ajatuksella, hän ei vain ymmärrä.

Ja onneksi emme ole joka päivä tekemisissä tämän veljen kanssa. Mutta meidän kemiat ei vain kohtaa, ei vuosienkaan jälkeen.

ap

vain ohjaamalla itseäsi paremmaksi ihmiseksi. Jos jaksat ärsyyntyä muiden tekemisistä, saat ärsyyntyä hamaan tappiin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ennen tultiin tosi hyvin juttuun.. Oon yrittäny etsiä sitä entistä aaltopituutta mut joka toinen sen lause ärsyttää mua.. Kuten sen tapa teettää omaa remppaa mun miehellä, sen piheys, samoista asioista uhoaminen vuosi toisensa jälkeen, ruuan rohmuaminen ettei muille jää, tapa kävellä "leveästi" JNe.. Jee saimpa purkaa inhoani. Nyt taas jaksaa olla ystävällinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän