Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kotiäidit töihin"? Joo kiitos, mielelläni! Mutta mihin?

Vierailija
19.11.2012 |

Olen 42v ja ollut viimeisinä 9-vuotena työelämässä vain vähän, koska olen hoitanut lapsia kotona.

Olen valmistunut 20v sitten terveydenhuoltoalalta ammattiin, jonkalaista nimikettä ei enää edes ole olemassa. Kaiken työurani olen tehnyt kuitenkin aivan toisella alalla ja senkin ns. freelancer-henkisesti, eli ilman työsopimusta ja laskutusperiaatteella.

Olen työskennellyt kustannus-ja kirjallisuusalalla, eikä siellä ole nyt sitten enää ( minulle ) töitä, enkä enää pääse vanhalla koulutuksellani takaisin terveydenhuoltoalallekaan - jonne haluaisin - mutta se kuitenkin vaatisi 4.5vuotta opintoja ja tietenkin ensin sen, että pääsisin kouluun.

Jos alkaisin opiskella ensi syksynä, olisin noin 48-vuotias valmistuessani...

Ymmärrätte varmaan, että 4.5 vuoden opiskelu ei ole kohdallani vaihtoehto, olen siihen liian vanha.

Kataiselle tiedoksi - ja kaikille muillekin - että minä todellakin menisin töihin, jos joku vaan ottaisi minut.

Vaan ei kukaan ota.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan voi alkaa puhelinmyyjäksi tai yrittäjäksi...

Vierailija
2/3 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevälle riittää aina töitä.

t. yksi joka on yrittänyt 3 kk etsiä 4 lapselle lastenhoitajaa kotiin ja jep, ihan käyvällä tes:n mukaisella palkalla ateriakorvauksineen kaikkineen, mutta eipä löydy työhön ketään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erityisesti terveydenhoito- ja sosiaalialoilla, joilta töitä kyllä löytyy.

Miksi ainoa vaihtoehto on 4,5 vuoden koulutus?

Suurimman osan terveydenhoitoalan AMK-tutkinnoistakin voi suorittaa 3,5 vuodessa, ja käytännössä nopeamminkin, jos on aiempaa osaamista/alan opintoja. Ja lähihoitajaksi pääsee aikuiskoulutuksessa alle 2 vuodessa. Jos töihin haluat, kyllä niitä vaihtoehtoja on.

t. 42-vuotias AMK-opiskelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi