Voiko raskaudenkeskeytyksen hoitaa työpäivän aikana niin, että mies ei saisi tietää?
Kommentit (51)
Lääkkeellinen keskeytys onnistuu työpäivän aikana, kunhan kaikki menee niinkuin pitäisi. Jos vuoto ei ala kunnolla niin voi joutua jäämään yöksi sairaalaan, siihen ei varmaan voi itse vaikuttaa. Mulla kesti runsasta jälkivuotoa melkein kolme viikkoa, taitaisi mieskin tuollasia "menkkoja" ihmetellä...
Saattajasta, lääkärit kyllä sanoivat että pitää olla saattaja kotimatkalle, mutta ei sitä kukaan valvo. Itse ajoin autolla sairaalalta kotiin.
Hyvin onnistuu sairaalareissu ilman, että mies saa tietää jos lääkkeillä keskeytetään. Mulla oli ihan alussa raskaus, rv 6+ kun menin tyksiin lääkkeelliseen. Siellä meni ehkä 20min jos sitäkään. Lääke käytiin nielaisemassa ja lääkärin kanssa sitä ennen vielä keskusteltiin. Sitten toinen lääke kouraan ja sen kanssa kotiin. Kotona muistaakseni seuraavana päivänä tuo lääke laitettiin sisuksiin ja sitten vaan odotettin vuodon alkua. Saat reseptin koviin kipulääkkeisiin, joten periaatteessa ei miehen tarvitse tajuta, että kyseessä ei olekaan menkat. Verta tulee sitten solkenaan, että siihen saat varautua. Siinä ei ihan tavalliset siteet auttanut kun roiskui kylppärin seiniä myöten joka paikkaan :-/
Ei olis uskonut ennen että AV:lla on tällanen ketju ilman moralisteja.
Kaikkee näkee kun vanhaks elää.
Tuleeko aiempi abortti ilmi myöhemmin miehelle jos haluaa myöhemmin vauvan? Esim neuvoloissa tai lääkärissä?? Puhuuko ne siitä mitään?
Tuleeko aiempi abortti ilmi myöhemmin miehelle jos haluaa myöhemmin vauvan? Esim neuvoloissa tai lääkärissä?? Puhuuko ne siitä mitään?
jos valitset kaavinnan.
tv.kätilö
jos valitset kaavinnan. tv.kätilö
Kyllä jokainen raskaus ja keskeytys jää tietoihin jolloin seuraavassa neuvolakortissa on merkintä montako gravidaa.
Toivon todella, että tämä ei ole totta. Noin iljettävien ihmisten ei pitäis harrastaa edes seksiä. Miehellä oöi isä tai ei on oikeus tietää ja toivon todella et jäät kii ja menetät miehes. Et ansaitse häntä ja toivon, ettet tuon tempun jälkeen enää koskaan saa lapsia. Et ansaitse niitäkään!
Kyllä jokainen raskaus ja keskeytys jää tietoihin jolloin seuraavassa neuvolakortissa on merkintä montako gravidaa. Toivon todella, että tämä ei ole totta. Noin iljettävien ihmisten ei pitäis harrastaa edes seksiä. Miehellä oöi isä tai ei on oikeus tietää ja toivon todella et jäät kii ja menetät miehes. Et ansaitse häntä ja toivon, ettet tuon tempun jälkeen enää koskaan saa lapsia. Et ansaitse niitäkään!
Missä on miehen oikeudet?