Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskaudenkeskeytyksen hoitaa työpäivän aikana niin, että mies ei saisi tietää?

Vierailija
19.11.2012 |

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran mies haluaa vauvan ja ap ei. Mies voisi painostaa jatkamaan raskautta.

Vierailija
22/51 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksityisellä, ei mitään merkintöjä jää minnekään. Sain pillerin ja toisen pillerin mukaan joka otettiin myöhemmin. Sain myös kunnon kipulääkettä mukaan hoitajalta. Litalginia, toimi tosi hyvin, kipuja ei ollut yhtään. Enkä liioittele! Myöskään vuoto ei mulla ollut kovin kamala. Ja mieskin oli mukana. En vain halunnut sairaslomaa kaavinnasta jota olisi joutunut selittämään töissä. Eli mentiin eri kaupunkiin viikonlopuksi. Olisko hyvä idea käydä naapurikaupungissa viikonloppureissulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksityisellä, ei mitään merkintöjä jää minnekään. Sain pillerin ja toisen pillerin mukaan joka otettiin myöhemmin. Sain myös kunnon kipulääkettä mukaan hoitajalta. Litalginia, toimi tosi hyvin, kipuja ei ollut yhtään. Enkä liioittele! Myöskään vuoto ei mulla ollut kovin kamala. Ja mieskin oli mukana. En vain halunnut sairaslomaa kaavinnasta jota olisi joutunut selittämään töissä. Eli mentiin eri kaupunkiin viikonlopuksi. Olisko hyvä idea käydä naapurikaupungissa viikonloppureissulla?

Vierailija
24/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko,että se on joku muutaman minuutin lounastauolla hoidettava homma? Tän on pakko olla provo.

Vierailija
25/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen jos mies ei huomaa kun kärvistelyt kivuissa ja vuodat verta kuin saavista

Vierailija
26/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin hakemassa lääkkeellisen abortin lääkkeet muistaakseni perjantaina n. klo 15 ja otin kotona toisen annoksen viikonloppuna. Miehelle sanoin vain, että onpa runsaat menkat.

Vierailija
27/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään ihmeellisiä kipuja ollut!

Vierailija
28/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko,että se on joku muutaman minuutin lounastauolla hoidettava homma? Tän on pakko olla provo.

Vierailija
29/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään ihmeellisiä kipuja ollut!

tai vuotaa niin että joutuu sairaalaan.

Vierailija
30/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin hakemassa lääkkeellisen abortin lääkkeet muistaakseni perjantaina n. klo 15 ja otin kotona toisen annoksen viikonloppuna. Miehelle sanoin vain, että onpa runsaat menkat.

Vierailija
31/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi abortti on edes mahdollista tehdä ilman miehelle tiedottamista?

Vierailija
32/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin aikoinani lääkkeellisen keskeytyksen, sanottiin että todennäköisesti olet sairaalassa noin kuutisen tuntia (sinne mentiin aamuseiskalta). Huoneessa oli samaan aikaan pari muutakin tyttöä jotka lähtivät yksi toisenaa jälkeen pois mutta mulla se ei onnistunutkaan lääkkeillä ollenkaan. Mitään ei vaan tapahtunut vaikka lääkettä tuputettiin koko päivä. Jouduin jäämään sairaalaan yöksi, en saanut syödä tai juoda koska todennäköisesti joutuisin kaavintaan aamulla. Yö oli aivan kamala kaikkien kipujen kanssa. hortoilin pitkin sairaalan käytäviä ihan tokkurassa vessaan. Aamulla todettiin että kaikki oli vielä kohdussa joten kaavintaan sitten..pääsin sitten seuraavana päivänä kotiin joskus kolmelta. Oli aivan kamalaa ja koko homman jälkeen ihmettelen jos miehesi ei tosiaan huomaisi sinussa mitään outoa. mm se veren määrä on aika hurja. Lisäksi ainakaan minä en saanut lähteä sairaalasta ilman saattajaa.

Vierailija
33/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan yksityisyys ei säily.

Vierailija
34/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tulee varmasti hyvä äiti.

Vierailija
35/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaja? Onko se pakollinen? Silloinhan yksityisyys ei säily.

Jos kotiin lähetetään ja menee taju, kuka vastaa? Jos vuotaa kuiviin ja ei kukaan valvo?

ei voi itse ajella kotiin ja taksiinkaan ei kannata yksin mennä?

Voi vihve sun yksityisyytes kanssa....

Vierailija
36/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi abortti on edes mahdollista tehdä ilman miehelle tiedottamista?

Eikä tee vaikka olisi isäkin.

Vierailija
37/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kuitenkaan jää yöksi?

Vierailija
38/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuli raskaaksi 15-vuotiaana, haki lähetteen aborttiin. Ei kertonut vanhemmilleen. Lintsasi koulusta yhden päivän ja kävi abortissa. Kaavinnan jälkeen ei tule enää edes mitään verenvuotoa kun kaikki kohdunsisältö on kaavittu pois.

Vierailija
39/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä käy kauhean vaikeaksi kun juonittelee. Salaisuuksien kantaminenkaan ei ole kevyttä. Suosittelen avoimutta ja vastuun kantamista lopputuloksesta.

Vierailija
40/51 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpäivän aikana niin, ettei miehesi saanut tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme