Kotiäitiys ja miesten oikeudet
Miksi miehet unohtuvat niin usein yhtälöstä, kun puhutaan varhaisesta vuorovaikutuksesta, kotona olemiseseta jne.
Alistetaan mies elättäjäksi, omitaan lapset ja sitten kun mies ei enää suostu, leimataan hänet julmaksi hyväksikäyttäjäksi?
Kyllä miestenkin kannattaisi miettiä millaisen naisen kanssa lapsia alkavat haluta. Siinä joutuu aika äkkiä vetohärän rooliin.
Kommentit (27)
Tyyliin 'ei tässä mitään'..ja ylityöt päälle...?
kun ei tikkua ristiin tartte laittaa kotitöiden eteen.
Miksi miehet unohtuvat niin usein yhtälöstä, kun puhutaan varhaisesta vuorovaikutuksesta, kotona olemiseseta jne.
Alistetaan mies elättäjäksi, omitaan lapset ja sitten kun mies ei enää suostu, leimataan hänet julmaksi hyväksikäyttäjäksi?
Kyllä miestenkin kannattaisi miettiä millaisen naisen kanssa lapsia alkavat haluta. Siinä joutuu aika äkkiä vetohärän rooliin.
eikä tämä kommentti ole mikään vitsi tai provo vaaan miehen elämää.
päättää mitään ja jotka antaa vaimon tehdä mitä tämä haluaa?
Tuosta ajattelumallista mä olisin tosi huolissani, tuollaisiako suomalaiset miehet ovat? Miehiä jotka ei osaa päättää mitään vaan antavat ensin äidin päättää ja sitten vaimon? Vai onko tämä ihan puppua? Onko tämä vain katkerien ja kateellisten naisten keksimä juttu, jolla haukkuvat miehiä ja muita naisia?
Mun mies aika usein nauraa tän palstan vouhottajille, omasta mielestään hän ei ole alistettu eikä elättäjä vaikka minä olen kotona lasten kanssa ollutkin. Mies kuulemma osaa avata suunsa ja kertoa mielipiteensä. Ei kuulemma kehtaisi itseään mieheksi sanoa jos ei osaisi.
Ehkä tienaamisproblematiikka yhdeistettynä seksideprivaatioon tosin vielä miehellä erikseen alleviivaa sitä, kuinka riistetty on.
Luulen, että naisen libidoa heikentää väkisinkin alitajuntaan hiipiviä ajatus elatusavioliiton prostituutionomaisuudesta.
terv. ap
annettavaksi lapsillesi.