Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäitiys ja miesten oikeudet

Vierailija
19.11.2012 |

Miksi miehet unohtuvat niin usein yhtälöstä, kun puhutaan varhaisesta vuorovaikutuksesta, kotona olemiseseta jne.

Alistetaan mies elättäjäksi, omitaan lapset ja sitten kun mies ei enää suostu, leimataan hänet julmaksi hyväksikäyttäjäksi?

Kyllä miestenkin kannattaisi miettiä millaisen naisen kanssa lapsia alkavat haluta. Siinä joutuu aika äkkiä vetohärän rooliin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan fivety fivety. Minäkin haluan olla lasten kanssa kotona.

annettavaksi lapsillesi.

Vierailija
22/27 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin 'ei tässä mitään'..ja ylityöt päälle...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tikkua ristiin tartte laittaa kotitöiden eteen.

Vierailija
24/27 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet unohtuvat niin usein yhtälöstä, kun puhutaan varhaisesta vuorovaikutuksesta, kotona olemiseseta jne.

Alistetaan mies elättäjäksi, omitaan lapset ja sitten kun mies ei enää suostu, leimataan hänet julmaksi hyväksikäyttäjäksi?

Kyllä miestenkin kannattaisi miettiä millaisen naisen kanssa lapsia alkavat haluta. Siinä joutuu aika äkkiä vetohärän rooliin.

eikä tämä kommentti ole mikään vitsi tai provo vaaan miehen elämää.

Vierailija
25/27 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/27 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättää mitään ja jotka antaa vaimon tehdä mitä tämä haluaa?

Tuosta ajattelumallista mä olisin tosi huolissani, tuollaisiako suomalaiset miehet ovat? Miehiä jotka ei osaa päättää mitään vaan antavat ensin äidin päättää ja sitten vaimon? Vai onko tämä ihan puppua? Onko tämä vain katkerien ja kateellisten naisten keksimä juttu, jolla haukkuvat miehiä ja muita naisia?

Mun mies aika usein nauraa tän palstan vouhottajille, omasta mielestään hän ei ole alistettu eikä elättäjä vaikka minä olen kotona lasten kanssa ollutkin. Mies kuulemma osaa avata suunsa ja kertoa mielipiteensä. Ei kuulemma kehtaisi itseään mieheksi sanoa jos ei osaisi.

Vierailija
27/27 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tienaamisproblematiikka yhdeistettynä seksideprivaatioon tosin vielä miehellä erikseen alleviivaa sitä, kuinka riistetty on.

Luulen, että naisen libidoa heikentää väkisinkin alitajuntaan hiipiviä ajatus elatusavioliiton prostituutionomaisuudesta.

terv. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi