Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, suoleni tippuivat vessanpönttöön!

Vierailija
19.11.2012 |

Minulla on ollut kaksi viikkoa kova ummetus, ulostetta ei tullut kyseisen kahden viikon aikana yhtään, minkä jälkeen vatsa oli hirveän kipeä ja turvotti kuin olisin ollut raskaana kun ulostemassa täytty suoliston. Tänään päätin, että nyt on pakko kakan tulla. Ilmoitin työpaikalleni pitävänäi sairaspäivän, syyksi ilmoitin ummetuksen ja menin aamulla aikaisin vessaan päättäen lujasti, että en tule sieltä pois, ennenkuin kakka tulee. Olin sitten peräti 12 tuntia pöntöllä ja yritin kovasti saada kakkaa tulemaan, mutta se ei tullut millään, vaikka kuinka yritin kunnes äsken olin luovuttamassa ja lähtemässä vessasta. Pissasin pönttöön ja juuri silloin tunsin, että suoleni tippuivat vessanpönttöön! Ihan selvästi tuntui, kun sellainen käärmemäinen, monta metriä pitkä juttu tippui pönttöön! Ihan varmasti ne olivat minun suolet! Mitä teen??? Itse en uskalla sinne vessaan mennä, mutta mieheni meni sinne. Nyt sieltä kuuluu naurua ja mieheni huuto, että "Tule nyt katsomaan, ei täällä mitkään suolet ole, vaan 10 metriä pitkä ja minun käsivarren paksuinen kakkapökäle". Mitä jos mieheni valehtelee kun minä selvästi tunsin, että suoleni ne sinne pönttöön tippuivat!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme