Meillä on maalaisromanttinen sisustus, onko kysyttävää?
Keittiössä on paljon perinteisen ranskalsen keittiön vaikutteita myös. Koti on rakennettu 1904.
Kommentit (8)
Mikä olisi hyvä, max. 50e maksava, sisustukseen liittyvä joululahja maalaisromanttista tyyliä tavoittelevalle pariskunnalle?
mahdollisimman luomusti. Ei tämä minusta ole mitenkään poikkeava syksy edellisiin nähden. ap
Mikä olisi hyvä, max. 50e maksava, sisustukseen liittyvä joululahja maalaisromanttista tyyliä tavoittelevalle pariskunnalle?
olisi esim. keittiöpyyhkeet, tiskiainepullo, saippuaa, laudeliinat, lyhdyt jne.
ap
Toivoin, että laittaisit jotain konkreettista linkkiä tms. ja ehkä vähän erikoisempaa ehdotusta kuin pyyhkeet jne. Mutta kiitos tästä...
Toivoin, että laittaisit jotain konkreettista linkkiä tms. ja ehkä vähän erikoisempaa ehdotusta kuin pyyhkeet jne. Mutta kiitos tästä...
Tuolla minun lempikauppani, jossa käyn. Itse en pidä purkeista ja esineistä jossa lukee mitä sisältää, joku toinen voi tykätä. Enkä tiedä mitä ystävälläsi on eli minkä tyyppistä maalaisromanttista sisustusta. Katsele tuolta.
Laatat, värimaailma, kalusteet?
Kaikissa on laatat. Yhdessä on värimaailmana harmaa-valkoinen, pelkässä vessassa on tummaa puuta tasot ja lisäksi avohylly tummaa puuta, muuten tekstiilit valkoiset, lattia myös tummanruskeaa laattaa, sauna-suihkussa melkein mustanharmaa lattialaatta ja seinät valkoiset.
ilmastonmuutoksesta. Ja jos niin, mitä pitäisi tehdä. Kannatko huolta asiasta ja pyritkö itse välittämään lapsillesi ekologisia arvoja?