Tarviiko opetusalalla hommata lapselle saikkutodistus ekalta kolmelta päivältä?
En millään jaksaisi lukea tessiä läpi... Rehtoriakaan ei haluis vaivata näin tyhmällä kysymyksellä.
Kommentit (8)
lapsi oksentanut nyt kolme kertaa tunnin sisään :( Pitää kysyä riittääkö neuvolantädin todistua vai lääkärin.
ap
kanssa kauppaan ja lääkäriin, mut minkäs teet. Täytyy vaan toivoo ettei sillä reissulla tulis oksennusta ja ottaa varuilta jotain pusseja mukaan. :/
ap
opetan yläkoulussa pienellä paikkakunnalla ja meillä ei tarvitse todistusta. Saa olla kolme päivää ennen kyseistä paperia.
kanssa kauppaan ja lääkäriin, mut minkäs teet. Täytyy vaan toivoo ettei sillä reissulla tulis oksennusta ja ottaa varuilta jotain pusseja mukaan. :/
ap
Kauppaan? Eikö joku muu voi käydä kaupassa?
Ensin soitat rehtorille ja kerrot tilanteen. Esimies voi päättää, että lappu pitää olla ekasta päivästä tai sitten voi vaikka sanoa, että ei tarvitse tämän kerran olla, kun on kerta vatsatauti.
Yleensä nuo asiat pitää ilmoittaa heti syksyn ekassa opekokouksessa, että miten halutaan toimia. Yleensä myös alkuunsa riittää sairaanhoitajan todistus ja sitten myöhemmin lääkärintodistus.
mutta neuvolantätin lappu riitti. Olen tullut kesken lukukauden ja tää on eka kerta.
Jääkaappi oli täysin tyhjä, lapsi olisi normaalisti mennyt päivähoitoon jo aamupalalle. Lisäksi olen yh, joten kaupassa oli pakko käydä hakemassa itse juomista samalla kun käytiin neuvolassa. Lapsi oksensi matkalla kerran. Tiedän, rääkkäystä!
ap
Jos joku ei poikkea säännöstä. Kysy reksiltä.