Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia keinoja käytätte rakkaanne lepyttelyssä :)

Vierailija
18.11.2012 |

Jos olisi tarve jostain syystä vähän hyvitellä rakastanne, millä tavalla lähestyisitte häntä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt viitsi täällä tarkemmin eritellä.

Vierailija
2/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huonoja päiviä, niin on hänelläkin, eikä niitä tarvitse mitenkään hyvitellä sen kummemmin.

Voi sana "anteeksi että olin mulkku, ei oo sun vika että nyt on huono päivä", mut ei siinä tarvitse mitään hyvittelyitä miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tarve jostain syystä vähän hyvitellä rakastanne, millä tavalla lähestyisitte häntä?

Poikkeustapauksessa ehkä hyvän ruuan kanssa.

Vierailija
4/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti hyvä suhde jos on jatkuvasti lepyttelemässä toista, koska on ollut vähän känkkäränkkä?

Eikö suihinotot enää riitä?

Eikö sinulla ole oikeus huonoon päivään?

Ja jos "rakkaasi" käytös on syy miksi olet ollut vähän huonolla tuulella, miksi sinä hyvittelet?

Kynnysmatto.

Vierailija
5/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu on pelkkää sanahelinää tai tuollaiset muut temput lähinnä pelkkää manipulointia omaksi eduksi, kuten vaikka tuon edellisen ehdotukset...

Vierailija
6/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti hyvä suhde jos on jatkuvasti lepyttelemässä toista, koska on ollut vähän känkkäränkkä? Eikö suihinotot enää riitä? Eikö sinulla ole oikeus huonoon päivään? Ja jos "rakkaasi" käytös on syy miksi olet ollut vähän huonolla tuulella, miksi sinä hyvittelet? Kynnysmatto.

Vierailija
7/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vähän puhutaan siitä, mikä aiheutti kiukuttelun, ja lopuksi halitaan ja pussaillaan. Mihinkään sen suurempaan lepyttelyyn ei ole koskaan ollut tarvetta.

Vierailija
8/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän Muru osaat. Tai ehkä voisit tarjota peppua, (vaikka et siitä niin tykkää)?

Vierailija
9/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän Muru osaat. Tai ehkä voisit tarjota peppua, (vaikka et siitä niin tykkää)?

Vierailija
10/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei ole sitä että jatkuvasti täytyy hyvitellä ja lepytellä jos on osoittanut omaa mieltään.

Vierailija
11/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jatkuvasti hyvitellyt ja lepytellyt. Mistä sä sen keksit?

ap

Vierailija
12/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lyhyen ajan sisällä tämä on jo toinen kerta kun sinun pitäisi mielestäsi hyvitellä känkkäränkkäisyyttä.

Ja koska et halua mitään eritellä tähän vaikka muuten avoimesti kerrot vaikka mitä, vedän johtopäätöksen että sinua kiukuttaa kun mies ei olekaan pysynyt kotona rauhassa koko viikonlopun, ja nyt koet huonoa omatuntoa ja että sinun pitäisi hyvitellä jotain.

Vierailija
13/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä mene naimisiin....

Vierailija
14/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sinä aikana mikään auta. Kaikki menee hukkaan, joten en harrasta lepyttelyä. Ja palkokasveja menee kuitenkin nokkaan aika usein.

Vierailija
15/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja en ole minä (se m:llä alkava, jota epäiltiin), vaan joku, joka kieltämättä vähän samalta kuulostaa. Mulla ei todellakaan ole yhtään mitään lepyteltävää, ja jos olisi, osaisin kyllä keinot.

Vierailija
16/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja en ole minä (se m:llä alkava, jota epäiltiin), vaan joku, joka kieltämättä vähän samalta kuulostaa. Mulla ei todellakaan ole yhtään mitään lepyteltävää, ja jos olisi, osaisin kyllä keinot.

Varmaan et ole sinä. Ja toki osaisit keinot. Just.

Vierailija
17/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko minun nostaa illalla aamuinen ketju, jos se olisi minun, enkä haluaisi ihmisten sitä tietävän? Vai olisinko ihan hiljaa?

Varmaan et ole sinä. Ja toki osaisit keinot. Just.

Vierailija
18/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi, jos olen tehnyt väärin.

Vierailija
19/19 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sille poikaystävälles kakkosta. Ehkä se siitä leppyy, etenkin jos sanot että sillä on isompi kuin Mickellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän