Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen lapsi täältä ei tapaa lainkaan isäänsä?

Vierailija
18.11.2012 |

Lapsen ikä ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ikää 6v.

Vierailija
2/14 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologista isäänsä, mieheni on kylläkin lapsen huoltaja ja lapsi kutsuu häntä isäkseen kuten muutkin meidän lapset.

Ikää lapsella 15 v, biologisen isän näki viimeksi vauvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on ikää 2v.

Vierailija
4/14 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22. Näin oman isäni viimeksi ollessai 14v. isäni on narsisti ja minulle oli helpompaa katkaista välit häneen kokonaan kuin kestää sitä. Kukaan muu perheestäni ei häntä myöskään tapaa. Kukaan ei minua pakottanut kaikaisemaan välejä. äitini joa kannusti pitämään jonkunlaist välit mutta en halunnut.

Vierailija
5/14 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisestä tapaamisesta kohta 10 vuotta

Vierailija
6/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyestä tapailusta alkunsa saanut lapsi on nyt noin 2 v ikäinen, nainen päätti pitää lapsen miehen vastustuksesta huolimatta (ehkäisy oli käytössä) joten kantakoon nyt seuraukset... Yritin alussa kannustaa luomaan suhdetta, mutta kumpikaan heistä ei halunnut, joten mikäpä minä olen opastamaan.

Vierailija
7/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaako lapsenne isäänsä?

Lapsi ei edes muista omaa isäänsä, isä oli meillä se hahmo, joka tuli hyvällä lykyllä ehkä kotiin yöksi ja lähti taas aamulla. Viikonloppuisin harvemmin koti kiinnosti. Tuskinpa tuo isä edes tunnistaisi lastaan :(

Vierailija
8/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, minkä luuserin kanssa olet yksissä. Ehkäisy nyt voi pettää ja sikamaista painostaa naista aborttiin. Jos sänkypuuhiin lähtee, niin fiksu mies tajuaa aina riskin olevan olemassa.

En katsois moista ääliöitä hetkeäkään.

Vierailija
9/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 1v, 3v, 4v ja 8v. Isommat kaipaavat isäänsä, nuorin ei häntä edes muista.

Vierailija
10/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole heitä halunnut nähdä.

Vierailija
11/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen

Vierailija
12/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaako lapsenne isäänsä?

Lapsi ei edes muista omaa isäänsä, isä oli meillä se hahmo, joka tuli hyvällä lykyllä ehkä kotiin yöksi ja lähti taas aamulla. Viikonloppuisin harvemmin koti kiinnosti. Tuskinpa tuo isä edes tunnistaisi lastaan :(

Ei kaipaa, kun ei ole koskaan tavannutkaan.

Poika oli vajaa 2v. kun kuvioihin tuli nykyinen aviomieheni, joten ei ole ehtinyt tulla kysymyksiäkään, miksi hänellä ei ole isää tms.

Alkuvuodesta olisi tarkoituksena laittaa adoptioprosessi aluilleen eli mies adoptoisi pojan.

Lapsi 6v.

Vierailija
13/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saa olla iloinen ja tyytyväinen, että omilla lapsillani on hyvät välit isäänsä, vaikka olemmekin eronneet.

Vierailija
14/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten isä kuoli. Lapsia kaksi.