Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko tästä?

Vierailija
18.11.2012 |

Olimme lähes koko suku koolla, ja kerroin että olen vaihtamassa ammattia, tai siis lähdössä opiskelemaan uuteen ammattiin, joka on paljon vaativampi kuin nykyiseni. Nykyistä työtä sukuni ei juuri ole arvostanut ja minä olen ollut aina se, joka ei ole niin menestynyt kuin muut sukulaiset.

Nyt kun kerroin heille ammattini, mitä lähden opiskelemaan, suurimmalta osalta pääsi naurunpyrskähdyksiä, ja osa katsoi just sellaisella "et ole tosissas" ilmeellä...

En tiedä olisiko pitänyt, mutta itse loukkaannuin tuosta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitten heidän mielestään kuinka huvittavaa tahansa se, että sinä lähdet opiskelemaan vaativaan ammattiin, niin luulisi että voisi hillitä siinä tilanteessa itsensä.

Vierailija
2/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla kun muut saa arvostella sinua.

Miten sen huomaat ettei muut arvosta AMMATTIASI? Että he on parempia.

Ehkä se et oo tosissasi tulee siitä että mitäköhän sinun lukemisestasi ja ammatistasi tulee?

Itselläni on meinaan kokemusta siitä miten joku kuvittelee huonossa omassatunnossaan että siinä hänen valitsemassaan ammatissa on joku vika kun se ongelma on siinä miten sitä ammattia tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennen kaikkea pitäisin naurajia huonotapaisina idiootteina. Enkä kyllä olisi jatkossa tuollaisten pöljien kanssa tekemisissä.

Vierailija
4/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin, jos aiemminkin on tullut vttuilua ammatistasi ja kyvyistäsi. Anna kun arvaan, lähihoitajasta lääkäriksi tjsp? Itse en varmaan olisi tuolle porukalle edes kertonut suunnitelmistani.

Vierailija
5/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vasta, kun olen saavuttanut sen. Meidän suku on juuri tuollaista, että halutaan vähätellä ja naureskella, jos joku jotakin yrittää. Yliopisto-opintoni, esimiestehtäväni ja julkaistu kirjani ovat kaikki tulleet suvulle yllätyksinä.