Mitä mieltä nimestä Piia?
Kommentit (7)
imelä, vaaleanpunainen, jotenkin veltto. Jos olisi olemassa piimästä tehty, keinomakeutettu, muka-terveellinen, vaaleanpunaiseksi värjätty juoma, niin sen nimeksi sopisi Piia.
imelä, vaaleanpunainen, jotenkin veltto. Jos olisi olemassa piimästä tehty, keinomakeutettu, muka-terveellinen, vaaleanpunaiseksi värjätty juoma, niin sen nimeksi sopisi Piia.
t:Piia
Samaa sarjaa kuin samaan aikaan syntyneet Tiinat, Sannat ja Miiat.
Luultavasti ei olisi montaa kaimaa luokalla jos nyt joku ko. nimen antaisi vauvalleen.
aina olen miettinyt tätä, että jos joku tuntee jonkun inhottavan ihmisen, niin ei kai silti kuvittele että kaikki samannimiset on yhtä inhottavia. Jos siis tulee tuollainen mielleyhtymä, niin onko tietty ennakkoasenne olemassa kun sitten tapaa toisen samannimisen.
Mulla nostaa niskavillat pystyyn, mutta se johtuu siitä, että tunsin yhden Piian, joka oli aikamoinen valehtelija eikä mikään mukava persoona.
Jos tykkäät niin laita ihmeessä :)
aina olen miettinyt tätä, että jos joku tuntee jonkun inhottavan ihmisen, niin ei kai silti kuvittele että kaikki samannimiset on yhtä inhottavia. Jos siis tulee tuollainen mielleyhtymä, niin onko tietty ennakkoasenne olemassa kun sitten tapaa toisen samannimisen.
Mulla nostaa niskavillat pystyyn, mutta se johtuu siitä, että tunsin yhden Piian, joka oli aikamoinen valehtelija eikä mikään mukava persoona. Jos tykkäät niin laita ihmeessä :)
putkahtaa mieleen, kun kuulen samannimisen henkilön => automaattinen reaktio. Tunnen muitakin Piioja, jotka ovat todella mukavia.
joka pitää nimestään:) Ja varmaan pitäisin myös kahdella ii:llä,mutta jämäkämpi näin:)
mutta se johtuu siitä, että tunsin yhden Piian, joka oli aikamoinen valehtelija eikä mikään mukava persoona.
Jos tykkäät niin laita ihmeessä :)