Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävä tunnustus..

Vierailija
18.11.2012 |

Eräs mies, jonka kanssa tein hetken aikaa töitä samassa paikassa muutama vuosi sitten, otti yhteyttä ja kertoi olleensa tuolloin kiinnostunut minusta eikä ole sen jälkeen lakannut ajattelemasta minua. Olen tosi hämmentynyt tästä enkä tiedä mitä ajattelisin. Mies on ollut ujo ja hiljainen, joten en ole ajatellut hänen olevan minun tyyppiseni, sillä olen itse avoin ja puhelias. Jokin hänessä kyllä kiehtoo, pitäisikö ottaa selvää ja tavata hänet? Kuinka kiinnostunut voi mies olla jos vie vuosia aikaa saada suunsa auki?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täytynyt olla melkoisen kiinnostunut, kun vuosienkin päästä muistaa sinut. Voihan sitä aina tavata ja katsoa, tulisiko siitä mitään.

Vierailija
2/6 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai ole mitään hävittävääkään..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on hidas sytytys ainakin. Mistäköhän sai kimmokkeen ottaa yhteyttä sitten lopulta.

Vierailija
4/6 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koeajat, et häviä siinä mitään.

Vierailija
5/6 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on hidas sytytys ainakin. Mistäköhän sai kimmokkeen ottaa yhteyttä sitten lopulta.

halusi sanoa sen jo silloin, mutta liian myöhään tajusi mitä ehkä menetti. Ei sitten ole saanut sanottua ja nyt ilmaisi asian jotenkin sillä tavalla, että haluaa ottaa elämästään kaiken irti eikä himmailla enää tuntojensa kanssa. Kai se ujous on pidätellyt.

ap

Vierailija
6/6 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitö voit menettää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme