Kaunein joululaulu?
Tai mieleisin :)
Juuri tässä kuuntelen Anne Mattila-Joulumaa, onpa kaunista :)
mutta paljon on muitakin ihania!
Kommentit (33)
Jorma Hynninen laulaa.
Jorma Hynninen on kyllä klasarilaulajista parhaita suomalaisten joululaulujen kanssa. Ne ovat niin maanläheisiä, että en aina välttämättä ihan hirveästi pidä esim. muutoin hienojen klassisten naisäänten tulkinnoista.
Bachin Jouluoratorio pitää kanssa kyllä joulunpyhinä aina kuunnella.
Tämä Heino Kasken sävellys ja Eino Leinon sanoittama ihana joululaulu kuuluu Joulun parhaisiin kuunneltaviin, Samoin ´komea on myös tuo Jussi:).
Itse laulaen Pekka Simojoen Tulkoon joulu on suosikki.
yks joka saa mut fiiliksiin on se Bonnie M:n Mary's Boy Child, Jesus Christ
Rajattoman esittämä Ketun joululaulu:
Menen ihan veteläksi tästäkin joululaulusta. Mutta rakastan joulua niin paljon, että kestän hyvin että mulle nauraa naurismaan aidatkin kun olen tunnetiloissa. :D
2&18
en etsi valtaa loistoa, tuikkikaa oi joulun tähtöset, varpunen jouluaamuna, konsta jylhän joululaulu
Todella kaunis, herkkä ja koskettava uusi joululaulu! Yksi kauneimmista , upea!
terv. Tuula ja Hanna
Itsekkin tykkään , todella upea, uusi herkkä joululaulu, helmi
Joulua kaikille!
toivoopi Ulla
ja siinä on joulun nykyaikainen sanoma täydellisesti tiivistettynä:
Tämä TÄHTI joululaulu on niin kaunis ja herkkä, tuo joulumielen ja palaan lapsuuteen. Hieno!
Joulumieltä toivoo Niina
Ystävär oli saanut lahjaksi joulubonuksen levyn. En ollut kuullutkaan moisesta, mutta siinä pipareja leipoessa kun kuunneltiin näitä lauluja niin kyllä tuli jouluntunnelmaa. Nää on mun mielestä tosi hyviä :)
kappaleen nimi on Tähti esittää Jouni Keronen ja Anette Ekholm. säv Antti Toivola san Timo Jokinen.
Kaunis, mutta niin surullinen.