Mikä minussa on vikana?
Miks en tunne tapailemiini miehiin mitään fyysistä vetovoimaa? Kaikki läheisyys ja suutelu ällöttää, vaikka toinen olisikin muuten mukava.
Voiko tilanne muuttua yhtään, kun oppii tuntemaan toisen paremmin?
Kommentit (4)
Sehän ei ole mikään vika vaan yksi seksuaalisen suuntautumisen muoto. Itse olen aseksuaali, eli en tunne seksuaalista vetovoimaa tai halua mihinkään sukupuoleen, eläinlajiin, esineisiin tms.
Kyllä mä tunnen vetovoimaa ja on mulla kuvitelmia. En kuitenkaan just viime aikoina ja just näihin joita olen tapaillut. Kumma juttu, kun pitkän sinkkuna olon jälkeen ois ollut mahdollisuus läheisyyteen, niin ei kiinnosta tippaakaan. :/
ne tyypit ei vain herätä sinussa mitään fyysistä mielenkiintoa. Useimmat ihmiset ovat mukavia mutta ei kaikkien kanssa halua sänkyyn hypätä. Onko nuo miehet mielestäsi edes hyvännäköisiä?
Sehän ei ole mikään vika vaan yksi seksuaalisen suuntautumisen muoto. Itse olen aseksuaali, eli en tunne seksuaalista vetovoimaa tai halua mihinkään sukupuoleen, eläinlajiin, esineisiin tms.
Kyllä mä tunnen vetovoimaa ja on mulla kuvitelmia. En kuitenkaan just viime aikoina ja just näihin joita olen tapaillut. Kumma juttu, kun pitkän sinkkuna olon jälkeen ois ollut mahdollisuus läheisyyteen, niin ei kiinnosta tippaakaan. :/
jatka tapailemista, ehkä sieltä löytyy miehiä joiden kanssa kemiat kohtaa.