APUA! kauhea syyllisyys..
olen pitkään miettinyt ja halunnut kolmatta lasta..nyt testi näyttää positiivista ja olo on aivan kauhea.
tuntuu kuin minulla ei olisi oikeutta tähän..koko sukuni ja ystäväni vain pöyrittelivät silmiään ja huokailivat kun kerroin että olen raskaana.
kotiäitejä ajetaan jatkuvasti töihin ja muutenkin tuntuu että korkeintaan kaksi lasta saa perheessä olla.
ihan hirveä tunne..etten voi iloita tästä raskaudesta..tuntuu kuin olisin tehnyt hirveän väärin.itku tulee..
Kommentit (7)
hittojako välität!
mulla 4 lasta ja oon kotiäiti enkä yhtään välitä mitä muut on mieltä!
Äidit jotka tekee enemmän kuin sen kaksi lasta ovat just tuollasen tunneherkkiä haahuilijoita. Ajatellaan tunteella eikä järjellä. Ja ei kau lasta nyt yksin tehdä. Me sä välillä töihin ja mies jääköön kotiin.
Olet sankari: teet uuden veronmaksajan ja työntekijän Suomeen. Ei jokaiselle kotiäidille kuitenkaan löydy töitä, kun ei löydy koulutetuille ja työhaluisille työttömillekään.
Romukoppaan moinen syyllisyys! Nykyajan trendi tuntuu olevan, että perheissä on kolme lasta. Itse en moiseen kykenisi, mutta pisteet sulle!
ei kannata ei-toivottuja lapsia tänne tehtailla, tulee traumoja ja ongelmia.
Käytä nyt helvetissä sitä ehkäisyä ihminen. Luulisi että kahden lapsen äiti tietää mistä vauvat tulee. Tsiisus mitä vastuuttomuutta.
ikävää. Ymmärrän kyllä, että väkisinkin vaikutta mielene, kun läheiset alkavat arvostelmaan päätöstä. Itselläni on hiukan samanlainen tilanne, en vielä odota kolmatta, mutta olen puhunut siitä ja arvostelvaa kritiikkiä tulee. Nauti sinä raskaudesta, kun vauva on sylissäsi, niin kukaan ei voi enää arvostella, viedä onneasi.