Kävin kampaajalla mutta enpä käy enää tällä samalla
Menin kampaamoon, johon olin varannut ajan. "Sulla on Liisalle aika?" kysyi joku työntekijä. Paha vastata. Ei aavistustakaan, minkä nimiselle kampaajalle olivat laittaneet ajan. Tai minkä näköiselle.
Olin varannut varhaisen aamuajan ja menin sinne laittamatta hiuksia aamulla mitenkään. Illalla olin pessyt ne, ja aamulla vain kampasin.
Kun kampaaja lopuksi alkoi laittaa muotoilutuotteita, hän jostain syystä kertoi, että hän nuorena halusi itselleen kerroksittain leikatut hiukset mutta ei osannut laittaa niitä niin, että kerrokset olisivat näkyneet. Ei ollut kuulemma tiennyt, että pitää laittaa vahaa ja puristella ja nostella hiuksia, jotta ne eivät ole päätä myöten. "Kukaan ei kertonut minulle", hän sanoi.
Just just. Jaha. Vai niin sulle kävi. Miksi kerrot tämän minulle? Oli ilmeisesti päätellyt, että koska tulin sinne aamulla tukka päätä pitkin, olisin hänen kohtalotoverinsa, joka ei ymmärrä käyttää vahaa. Väärin päätteli.
Ei mulla muuta. Jatkakaa.
Kommentit (8)
Saisitpa joskus kokea oikeita vastoinkäymisiä.
Voisitko jutella jollekkin? Jos ei muu auta ni sitten lääkäriin.
tämän aloituksen sanoma.....Mutta koita selvitä, ap....kyllä se siitä.Kai.
Onko sulla kaikki ihan hyvin elämässäsi? Et vaikuta kovin onnelliselle.
arkiaamuina tuoliin pestäviksi ja leikattaviksi tukka vahassa ja muissa mömmöissä :)? Onkohan sinulla vain hieman egosentrinen maailmankuva? Todennäköisesti jutteli ihan muuten vain mitä mieleen tuli eikä ajatellut tippaakaan sinun lättänää tukkaasi.
Kävin kampaajalla ja ajattelin mennä
uudestaankin!
Menin kampaamoon, johon olin varannut ajan. "Sulla on Liisalle aika?" kysyi joku työntekijä. Vastasin, että oon täällä ekaa kertaa, enkä tunne kampaajia nimeltä, mutta joo Liisalle varmaan :D
Olin varannut varhaisen aamuajan ja menin sinne laittamatta hiuksia aamulla mitenkään. Illalla olin pessyt ne, ja aamulla vain kampasin.
Kun kampaaja lopuksi alkoi laittaa muotoilutuotteita, hän kertoi, että hän nuorena halusi itselleen kerroksittain leikatut hiukset mutta ei osannut laittaa niitä niin, että kerrokset olisivat näkyneet. Ei ollut kuulemma tiennyt, että pitää laittaa vahaa ja puristella ja nostella hiuksia, jotta ne eivät ole päätä myöten. "Kukaan ei kertonut minulle", hän sanoi.
Itselläni ei ole samanlaista ongelmaa, mutta oli hauskaa kuunnella huumorintajuisen kampaajan jutustelua ja siinähän se aika menikin nopeasti. Kivanoloinen kampaaja oli :)
Kumoatte tämänkin. Kerron silti.
Kampaaja laittoi hiuksiini vahaa, puristi niitä hiukan ja sanoi, että katso, kun laittaa vahaa niin näitä ei tartte kuin vähän puristaa niin heti nousee ylös.
Teidän mukaanne kampaaja ei puheillaan ja muistelmillaan tarkoittanut, että arvelisi tuon olleen minulle uutta tietoa. Kunhan muisteli ihan minuun mitenkään liittymättä, että hän itse oli joskus ollut tietämätön em. asioista.