Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian lihava poikaystävälle

Vierailija
17.11.2012 |

Pelkään, että en enää miellytä poikaystävääni seksuaalisesti. Olen lihonut noin 8 kiloa viimeisen viiden vuoden aikana. Olen 25 ja painan n. 64-65 kg. Pituutta löytyy vain 166 cm.

Vyötärö on n. 78 cm ja lantio jotain 100 cm. Rinnat kokoa 75 D.

Oonko oikeesti ihan kauhea plösö? :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä mikään lihava. Kurvikas nainen.

Vierailija
2/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäsi, jos et kerta koe oloasi mukavaksi. Itse olen samanpituinen ja painan alle 50, joten kyllähän tuo aikamoiselta painolastilta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuon mittainen vyötärö, niin harvemmin sitä mitään tiimalasivartaloa on.

Vierailija
4/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuon mittainen vyötärö, niin harvemmin sitä mitään tiimalasivartaloa on.

niin kyllähän siinä tiimalasimallia on vahvasti.

Vierailija
5/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50-kiloiset naiset ovat ällöttäviä jouluporsaita.

Laihikselle heti!

Vierailija
6/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäsi, jos et kerta koe oloasi mukavaksi. Itse olen samanpituinen ja painan alle 50, joten kyllähän tuo aikamoiselta painolastilta tuntuu.

mutta ap. on ihannemitoissa noin yleisesti ajatellen. Ehkä takapuoli on vähän levinnyt, mutta ihan pieni fiksaus riittää.

Vierailija
7/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen karkkikauppiaanko?

Vierailija
8/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää huippumallin mitoissa, mutta sitä se parisuhde teettää. Käyn 2-3 kertaa viikossa juoksemassa ja teen lihaskuntoa kotosalla. Tarkoitus olisi lisätä liikuntaa ja vähentää herkkuja, mutta niinhän se tuppaa menemään, että ei sitä jaksa aina miettiä, mitä suuhunsa pistää.

Vaatteissa 38 ja M sopii ihan hyvin. Perse on oikeastaan ihan ok näköinen, vaikka leveät lanteet onkin. Vyötäröltä haluaisin pari senttiä pois, mutta se tuntuu olevankin sitten työn takana. Olen silloin tällöin yrittänyt laihduttaa, mutta vyötäröltä ei ole lähtenyt kuin pari hassua senttiä. :(

Tuntuu vain, että poikaystävä haaveilee 176 cm pitkistä huippumalleista, eikä sellaisista tavallisista tyttösistä kuin minä. ap

Vierailija
9/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää huippumallin mitoissa, mutta sitä se parisuhde teettää. Käyn 2-3 kertaa viikossa juoksemassa ja teen lihaskuntoa kotosalla. Tarkoitus olisi lisätä liikuntaa ja vähentää herkkuja, mutta niinhän se tuppaa menemään, että ei sitä jaksa aina miettiä, mitä suuhunsa pistää.

Vaatteissa 38 ja M sopii ihan hyvin. Perse on oikeastaan ihan ok näköinen, vaikka leveät lanteet onkin. Vyötäröltä haluaisin pari senttiä pois, mutta se tuntuu olevankin sitten työn takana. Olen silloin tällöin yrittänyt laihduttaa, mutta vyötäröltä ei ole lähtenyt kuin pari hassua senttiä. :(

Tuntuu vain, että poikaystävä haaveilee 176 cm pitkistä huippumalleista, eikä sellaisista tavallisista tyttösistä kuin minä. ap

Jos hän haluaa tyttöystävän, joka on tietyn kokoinen, niin juokse ja lujaa!

Varsinkin, kun olet varmaan paljon nätimpi kuin hänen tahtomansa mitoiltaan.

Vierailija
10/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa sitten varmaan anorektisen huumeita käyttävän aliravitun bimbon?

Siis kun sanoit, ettet ole enää huippumallin mitoissa...??

Vierailija
11/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haaveilee? Kyllähän meinaan tosi moni ihan kunnon mies omalla tavallaan toki ihailee uljaita pitkiä huippumalleja, mutta eivät silti millään muotoa odota tai toivo että oma nainen olisi sellainen. Heille kelpaa ihan tavallinen suomalainen maatiainen :)

Mutta sitten jos tuo mies on jotenkin nälvinyt sinua ulkonäöstäsi tai kommentoi jatkuvasti painostasi tms niin sitten kyllä kannattaa vakavasti miettiä kannattaako semmoisen miehen kanssa olla ollenkaan.

Vierailija
12/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä liikuntaa, se ei auta painonpudotukseen paskaakaan vaan lisää vain ruokahalua. Typerin neuvo mitä painoa pudottaville aina suositellaan on tämä liikunnan lisääminen. Se ei auta yhtään mitään ellei nhölkötä joku 10-12 tuntia vuorokaudessa.

Syö pienempiä ruoka-annoksia, muuta ei tarvitse tehdä jotta hoikistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän