Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ihmettelee, miksi olen kiukkuinen.

Vierailija
17.11.2012 |

Se ei pysty ymmärtämään, vaikka rautalangasta väänsin:

Vituttaa siivota miehen ja lasten sotkuja kun ovat koko viikon eläneet kuin pellossa. Minulla on vain kaksi vapaapäivää viikossa, ja on aivan vitun vitun ihanaa tuhlata 6 tuntia siivoukseen ja pyykkäykseen, kun ne hommat pitäisi hoitaa täällä silloin, kun minä olen töissä. Tai jos mies vaivautuis pitämään jonkinlaista kuria kakaroille, sotkua olisi puolet vähemmän. Mies ei siis ole tällä hetkellä töissä.

Aiemmin on pysynyt jotenkin hanskassa tämä siisteys, kun mies ja lapset eivät ole olleet täällä koko päivää sotkemassa.

Mä otin nyt valokuvan jokaisesta huoneesta, tulostan ne ja kiinnitän seinään. Siitä voi sitten katsoa, miltä missäkin huoneessa pitäisi näyttää, jotta tätä kämppää voisi pitää ihmisten asuntona.

Ja jos perjantaina jokainen kämppä ei näytä siltä, miltä noissa kuvissa on, mä lähden täältä pois ja vietän viikonloppuni jossain muualla, kuin työleirillä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi voida aikuiselta mieheltä odottaa jonkinlaista kykyä siivota omatoimisesti. Minkä ikäisiä lapset ovat, osaavatko jo osallistua? Jos mies ei toimi niin sinun on käskytettävä, ja lasten iän mukaan patistettava myös heitä.

Anna miehelle selkeitä ohjeita. Sen sijaan että raivosta puhkuen tartut itse imuriin, käske miehen imuroida. Sano esim: "'mä pesin vessan viime viikonloppuna, sä peset sen seuraavaksi. Peset heti kun näyttää likaiselta tai viimeistään lauantaina. Imuroida voisit joko tänään tai huomenna, millon itse haluat." Sitten perjantaina jos vessa ei ole pesty, muistutat että oli sovittu että se pestään huomenna.

Miehet ei välttämättä edes hahmota tommosia kerran viikossa juttuja jos ne ei vaan ole tottuneet tekemään jotain säännöllisesti.

Vierailija
2/5 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi voida aikuiselta mieheltä odottaa jonkinlaista kykyä siivota omatoimisesti. Minkä ikäisiä lapset ovat, osaavatko jo osallistua? Jos mies ei toimi niin sinun on käskytettävä, ja lasten iän mukaan patistettava myös heitä.

Anna miehelle selkeitä ohjeita. Sen sijaan että raivosta puhkuen tartut itse imuriin, käske miehen imuroida. Sano esim: "'mä pesin vessan viime viikonloppuna, sä peset sen seuraavaksi. Peset heti kun näyttää likaiselta tai viimeistään lauantaina. Imuroida voisit joko tänään tai huomenna, millon itse haluat." Sitten perjantaina jos vessa ei ole pesty, muistutat että oli sovittu että se pestään huomenna.

Miehet ei välttämättä edes hahmota tommosia kerran viikossa juttuja jos ne ei vaan ole tottuneet tekemään jotain säännöllisesti.

Nainen ei voi määritellä mikä on siistiä ja mikä ei. Jos miehen mielestä on tarpeeksi siistiä niin sitten hänen ei tarvitse siivota. AP vaikuttaa kovalta diktaattorilta joka yrittää terrorisoida koko perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Nainen ei voi määritellä mikä on siistiä ja mikä ei. Jos miehen mielestä on tarpeeksi siistiä niin sitten hänen ei tarvitse siivota. AP vaikuttaa kovalta diktaattorilta joka yrittää terrorisoida koko perhettä.

jos kämppä näyttää siltä, että täällä asuu sossutapauksia, niin eiköhän pitäisi siivota? Vessanpönttö oli niin keltaisen kusisen näköinen, että näytti siltä ettei sitä ole vedetty lainkaan, pa paskarannut reunalla. Lattioilta keräsin viisi koneellista pyykkiä ja siirsin omille paikoilleen n. 5000 eri tuotetta.

Juu, terroristi oon...

-ap-

Vierailija
4/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa pahalta kun kotona oleva ei saa aikaiseksi pitää normaalia järjestystä kotona,, kyllä sen pitäs jaksaa pari koneellista pyykkiä pestä muutamana päivänä viikossa kun on vain se vaiva kerätä vaatteet ja laittaa koneeseen, ei niitä käsin tarvi pestä paratkoon.. ja muutenkin porukka elää kuin pellossa. huoh, huomaako mies edes eroa kun olet siivonnut? miten kommentoi, tajuaako että joudut tekemään siivoukset ja se istuu kotona. Keskustelun paikka tossa on, et ole mikään diktaattori ja muistuta sitä että mitä mies tuumaisi jos sä jäät kotiin löllymään ja mies saa töiden jälkeen kuurata ja puunata ja viikonloput myös.. luulisi sen siitä tajuavan.

tsemppiä!

Vierailija
5/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Jos mies luuhaa päivät kotona, niin tietysti kotitöiden kuuluisi painottua sille, mutta jos hänkin käy töissä, niin en näe sulla olevan oikeutta räyhätä hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi