Jesse Kaikuranta, olisit edes KIITTÄNYT ÄÄNESTÄJIÄ!
Kun et mitään sanottavaa keksinyt niin olisi ollut reilua edes kiittää sinua äänestäneitä! Törppöä.
Kommentit (31)
Paska viikonloppu, väärä Dancen voittaja ja väärä Syksyn Sävelen voittaja.
Mutta viis siitä, elämä jatkuu! :)
se tuolla Facen fanisivuillaan. Suorassa lähetyksessä näytti olevan aivan hämmentynyt.
Eihän kaveri ole edes hääppöinen laulaja ja biisi oli umpisurkea.
Millainen laulaja itse olisit?
Et vain siedä Jesseä.
Välillä tuntuu että biisi voisi kertoa yhtä hyvin wc-reissusta.
tämä joku uusinta? Ne muutamat laulut jotka kuuntelin olivat puhki soitettuja, ainakin Jessen, joskus muinoin niitä ei saanut soittaa ennen kilpailua. Jos Jesse tuon voitti niin väärälle meni Mariskakin oli parempi.
Miksi syksyn säveleen sai osallistua vanhalla biisillä, niinku tää kaikuranta?
Tuossa ohjelmassa livenä lauloi vain muutama esiintyjä, joista Jesse Kaikuranta oli yksi. Yölintu tuli nauhalta tosiaan, ja nythän oli lehdessä, että Yö ei ollut paikalla ollenkaan vaan koko esitys oli nauhoitettu etukäteen..ja sekin oli playbackia.
Naurettavaa touhua ettei voida edes itse laulaa vaan pitää taustanauhan mukana liikutella suta.
Tuossa ohjelmassa livenä lauloi vain muutama esiintyjä, joista Jesse Kaikuranta oli yksi. Yölintu tuli nauhalta tosiaan, ja nythän oli lehdessä, että Yö ei ollut paikalla ollenkaan vaan koko esitys oli nauhoitettu etukäteen..ja sekin oli playbackia.
Naurettavaa touhua ettei voida edes itse laulaa vaan pitää taustanauhan mukana liikutella suta.
Hassuin oli Simo Silmu, jolla kävi kämmi. Lopetti huulten liikuttelun, mutta laulu jatkui... Anneli Mattilankin ääni oli miksattu ihan luonnottomaksi.
Pettymys koko ohjelma, mitä järkeä on, että tällaisessa on mukana kappaleita, jotka ovat jo valmiiksi hittejä.
Kun et mitään sanottavaa keksinyt niin olisi ollut reilua edes kiittää sinua äänestäneitä! Törppöä.
Järjetön voitti muut järjelliset. Niin se homma menee. Kasse voiton vei ja muut jäivät nuolemaan näppejään. Jotkut kappaleet jäävät elämään ja muut vaipuvat unholaan. Ihmiset tykkää tai ei. Makueroista on turhaa kiistellä. Onneksi meitä on moneen junaan.