Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulumekko? sis. linkki

Vierailija
17.11.2012 |

Kävisikö tämä ruskeiden saappaiden kanssa?

http://www.bubbleroom.fi/fi/naiset/object/minimekot/famous-dress-burgun…

Saappaat sellaiset vähän Maija Poppastyyliset, mutta korkoa 7-8cm.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin laitta itsekin pikkujouluihin, mutta miks ne saapaat?

Mä laittaisin kyllä korkkarit.

Vierailija
2/25 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyt on.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin laitta itsekin pikkujouluihin, mutta miks ne saapaat?

Mä laittaisin kyllä korkkarit.

Mulla ei ole oikein sopivia korkkareita ja juhlat eivät ole kovinkaan fiinit, niin jotenkin tuntisin oloni kotoisammaksi saappaissa... Täytyy miettiä.

Ja tykkään niistä saappaista ihan hulluna ja olen vasta pari kertaa käyttänyt niitä! :D

ap

Vierailija
6/25 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii pitkät laihat sääret eikä läskiä. Saappaiden kanssa tulee munaa ihan varmasti, mielettömän seksikäs kokonaisuus.

Vierailija
7/25 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

petittävämmät sukkikset kun on niin lyhyt mutta jos on pokkaa ja hyvän näköiset jalat niin varmasti ohuemmatkin näyttää hyvältä!

Vierailija
8/25 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii pitkät laihat sääret eikä läskiä. Saappaiden kanssa tulee munaa ihan varmasti, mielettömän seksikäs kokonaisuus.

Vierailija
9/25 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollaisia saappaita pikkujouluihin!

Vierailija
10/25 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti vaihdetaan paikkaa parikin kertaa illan aikana. Pitää siis olla sellaiset kengät, että voi kävelläkin! Avokkaat tuntuis siinä mielessä vähän hankalilta...

ap

Vierailija
11/25 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin laittaa pikkijouluihin.

Vierailija
12/25 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaat sopii myös, mutta ovat ehkä hiukan arkiset? Laittaisin ihonväriset sukkikset, on vaikutelma jotenkin juhlavampi, kuin esim. vaik mustien sukkisten kanssa. IHANA mekko, jollei mulla olis pikkujouluihin jo täydellistä mekkoa niin voisin varastaa sun idean :)

Vierailija
13/25 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele hankkimaan! Kohta on jo joulu ja sitten on kevätvärit kaupoissa ja tuo väri saattaa alkaa näyttää tunkkaiselta. Vai olisiko sinulla käyttöä tuollaiselle mekolle pikkujoulujen jälkeenkin?

Suosittelen ennemmin hankkimaan jotain, mistä on iloa pidemmäksi aikaa.

Vierailija
14/25 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkujoululook:

http://www.esprit.fi/Women/koko_mallisto/CLOTHES/mekot/casual_arkeen/he…

http://www.zalando.fi/dkny-korolliset-saappaat-musta-dk111c00c-802.html

(Ihonväriset stay upit)

http://www.zalando.fi/karen-millen-pikkulaukku-iltalaukku-punainen-km55…

+ punainen huulipuna, snö of swedenin rannekoru ja korvakorut (punaiset, yksinkertaiset mutta näyttävät).

Takkina puoleensääreen ylettyvä musta villakangastakki, huivina LV:n pronssi/ruskea logokuvioitu huivi.

Vierailija
15/25 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaat sopii myös, mutta ovat ehkä hiukan arkiset? Laittaisin ihonväriset sukkikset, on vaikutelma jotenkin juhlavampi, kuin esim. vaik mustien sukkisten kanssa. IHANA mekko, jollei mulla olis pikkujouluihin jo täydellistä mekkoa niin voisin varastaa sun idean :)

Itsekin mietin, että saappaat aika arkiset, mutta toisaalta mennään vaan ravintolaan syömään ja siitä baareihin. Avokkaita en tästä syystä viitsi laittaa, ja noi saappaat sopii vaihtoehdoista parhaiten...

Ihonväriset sukkiset on varmaan hyvä idea!

ap

Vierailija
16/25 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät hutsulta tuossa mekossa

Vierailija
17/25 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleensä saappaat "sisäjuhlissa" on no-no, mutta toki esimerkiksi ravintolaan tai vaikkapa yökerhoon voi laittaa. Mutta jos teillä on tyyliin joku juhlahuoneisto, jossa ollaan sisällä koko ilta, laittaisin korkkarit.

Vierailija
18/25 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saappaita, ne eivät vaan sovi tuollaisen mekon kanssa. Korkkarit ehdottomasti jalkaan!

Vierailija
19/25 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleensä saappaat "sisäjuhlissa" on no-no, mutta toki esimerkiksi ravintolaan tai vaikkapa yökerhoon voi laittaa. Mutta jos teillä on tyyliin joku juhlahuoneisto, jossa ollaan sisällä koko ilta, laittaisin korkkarit.

Siinä tapauksessa voi kai laittaa, vaikka en oikein tiedä myöskään tuollaisen mekon ja saappaiden yhdistelmästä.

Vierailija
20/25 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnossa paljon arkisemman näköinen, ja pitsi on enemmän "villamaista". Saappaatkin näytti yllättävän hyviltä mekon kanssa, ehkä johtuu siitä, että mekko on paksumman oloinen miltä näyttää.

Kyllä mä ne saappaat nyt vaan laitan! Kokeilin kaikki muut kengät läpi ja mikään ei käy. :/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan