Millaiset liikuntavaatteet kouluun 7-vuotiaalle tytölle?
Kommentit (11)
koska kun ne jalassa kaatuu vauhdissa liikuntasalin lattialla niiiin.............
muistan itse kipeät polvet lapsuudesta ja mun tyttö rakastaa hippaa ja juoksemista
t-paita ja shortsit sisäliikuntaan, tyttö itse haluaa shortsit. (On nyt 8v, tokalla) Koululla eskarilaista odotellessa jonain päivänä nään aina tokaluokkalaisia tyttöjä menossa liikuntatunnille, ja aika monella on just legginsit ja toppi ja täytyy kyllä sanoa, että se näyttää ihan siltä, että hilluvat kuin kotonaan kalsareissa ja aluspaidassa. En tykkää...
Ulkoliikunnassa joustavat vaatteet, ei mitään farkkuja. Kumpparit ei kans oo parhaat juoksukengät.
koska kun ne jalassa kaatuu vauhdissa liikuntasalin lattialla niiiin.............
muistan itse kipeät polvet lapsuudesta ja mun tyttö rakastaa hippaa ja juoksemista
ns kapri mallia, ja sit teepaita
Tytöillä on monilla trikoot/legginssit ja t-paita sisällä. Shortsit, verkkari jne. ovat myös oikein hyvät. Ulkona tuulipuku tai alkusyksystä verkkarit + huppari.
t-paita ja shortsit sisäliikuntaan, tyttö itse haluaa shortsit. (On nyt 8v, tokalla) Koululla eskarilaista odotellessa jonain päivänä nään aina tokaluokkalaisia tyttöjä menossa liikuntatunnille, ja aika monella on just legginsit ja toppi ja täytyy kyllä sanoa, että se näyttää ihan siltä, että hilluvat kuin kotonaan kalsareissa ja aluspaidassa. En tykkää...
mut leggarit kyl on, ei ne ole kalsareita...
on monen kuvioisia ja vörisiä,
tee paidat on hyviä,niistäkin löytyy ns tyttöamlleja, eli ei niin löysiä ja mauttomia
jotkut ihan tosissaan tälläsestäkin aiheesta täällä keskustelee! :D Kunnon äidit.
On aina t-paita ja pyöräilyshortsit
ja leggareissa/verkkareissa