Kaksoisleuka, pitkänomaiset kasvot - millaiset hiukset läskille?
Kampaaja varattuna tiistaille. Nykyiset hiukset ovat latvoja lukuunottamatta käsittelemättömät, olkapäille ylettyvät, normaalipaksuiset, aika liukkaat. Ehdotuksia mitä tekisin?
Jotain uutta haluan, olen valmis mihin tahansa pixie cutista lähtien. Reippaasti kerrostettuna ja ohennettuna värjäämättömät hiukseni ovat hieman taipuisat, Väri suoristaa ne.
Millaiset hiukset sopivat pitkänmallisille kasvoille? Kunnon kaksoisleuka on eikä se tähän hätään häviä minnekään vaikka laihdutus onkin käynnissä.
Kommentit (3)
Otsatukka ei oikein onnistu, sillä mulla on 2 tosi voimakasta pyörrettä ja otsikseen tulee väkisin rako niiden kohdalle ellei liimaa hiuksia lakalla paikalleen :) Ihan lyhyt otsis kyllä kävisi, siis sellainen kuin esim. Judi Denchilla (onnistuukohan linkitys http://static.becomegorgeous.com/img/articles/short_haircuts_for_women_… )
ja pahinta, mitä minulla voi olla, on olkapäille tai pidemmälle ulottuvat hiukset eikä olkatukkaa.
Paras tulos tulee, kun on otsatukka, ja hiukset korkeintaan leuan kärkeen. (MInulla ei tosin ole kaksoisleukaa, eli siihen en ota kantaa).