Miksi ihmeessä mun mies ei halua seksiä mutta..
suuseksiä kylläkin?
Ei oo kuulemma toista, kuulemma rakastaa mua mutta tää kertoo kyllä jotain!?!
Ahdistaa..
Kommentit (5)
miltä se toisesta tuntuu ja vähän rehkimäänkin. Suuseksissä saa vaan olla ja nauttia. Puhu miehen kanssa asiasta.
mutta itse yhdyntä on nounou.. MIKSI??
Eikä sen kanssa auta puhua. Musta tuntuu ettei se halua seksiä siksi ettei sen tarvi kattoa mua. En ymmärrä mikä nyt on, ennen se suorastaan palvo mua..
Se kyllä toivoo multa aktiivisempaa aloitteen tekoa ja jotain uutta, hän pitäisi sitomisesta. Mua taas ei sitomisjutut kiinnosta yhtään, eikä siis näin ollen tee silloin itselläkään mieli.
Mitä muuta uutta ja yllättävää voi keksiä?? Vikkejä?
Mä seurustelin jonkin aikaa pahasti masentuneen miehen kanssa. Se ei pystynyt panemaan, ei ilmeisesti seissyt tarpeeksi kovaa siihen ja pelkäsi että uuvahtaa kesken. Jonkinlainen panemiseen vaadittava "intohimo" puuttui myös. Suuseksiä sen sijaan harrastimme, siihen kunto tuntui riittävän (tosin seisokki loppui siinäkin joskus kesken).
niin kokeile sitä, se ois tosi helppo toteuttaa, ukon kädet vaan huivilla kiinni ja molo poskeen. Siis vaikka se ei sinua innosta, niin sulle siitä ei olisi kovin suurta vaivaa. Suihinotto vaan niin kun ennenkkin, ehkä jotain kivaa vaatetta päälle ja välillä toosa ukon naamalle. Minuakaan ei sitominen innosta, mutta tuon voisin tehdä, itseäni en tohtisi antaa sitoa.
Tuo ettei miehesi yhdy sinuun, voi olla ihan vaan että häntä kyllästyttää, jos sinä et siis tee mitään yhdynnän aikana? Jos onnistuu ja on sinulle on luontevaa, niin ole itse aktiivisempi. Ole päällä, ratsasta, istu selkä mieheen päin.
Silleen vaikea yrittää keksiä mitään, kun ei tiedä sitä että oletko sinä aktiivinen, tai siis minkalainen suhtautuminen sinulla on seksiin. Väkisin vääntämäällähän siis harvoin saadaan mitään kivaa aikaan...
seksin aikana.
Jotenkin vain tuntuu, etten osaa olla se aktiivinen, uusien asioiden ehdottaja. Tykkään siitä että mua viedään enkä halua olla viejänä. Semmosta asiaa ei oo, mistä olisin kieltäytynyt seksin aikana. On se mies sitonut minutkin, mutta en saanut siitä mitään kiksejä, ennemminkin oli ihan ärsyttävä ja hävettävä olo.
Ymmärrettävää kyllä, että varmasti miestäni kyllästyttää olla koko ajan se viejä. Mutta mää en vain osaa viedä. Oon liian arka siihen.
miltä se toisesta tuntuu ja vähän rehkimäänkin. Suuseksissä saa vaan olla ja nauttia. Puhu miehen kanssa asiasta.