Voiko luottaa enää
Olen tilanteessa, jossa mietin seurustelun jatkumista. Olemme tapailleet reilut 2v ja mukavasti on mennyt yhdessä.
Muutaman kerran seurustelun aikana on tullut ilmi, että mies käy itsekseen baareissa ja ei kerro käynneistä minulle. Nämä käynnit ovat tulleet ilmi tuttavien kautta, jotka ohi mennen ovat kertoneet, että "Pekka" oli eilen baarissa. Pari kertaa Pekka on itse ollut paikalla, kun tuttavat ovat käyneet puhumaan näistä illoista. Pekka esittää silloin aivan tietämätöntä ja saattaa tavallaan kaverinsa kiusalliseen tilanteeseen. Myöntää sitten kuitenkin myöhemmin nämä käynnit.
Tietenkin saa käydä, mutta miksi valehtelu ja kiertely? Tuollaista on vaikea sulattaa kerta toisensa jälkeen.
En epäile muita naisia olevan kuvioissa, mutta ihmettelen tarvetta käydä baareissa vielä yksinkin, vaikka käymme yhdessäkin pari kertaa kuussa.
Alkoholin käyttö on aika runsasta, tiedän.
On hyvässä asemassa työssään ja mukava ihminen.
Valehtelua en voi sietää ja tästäkin on puhuttu. Ei ymmärrä, miksi teen koko aiheesta numeroa.
Nyt on kuukauden sisällä kaksi kertaa ollut tuo kiusallinen tilanne, jolloin kaverinsa tai tuttavansa alkavat läsnäollessamme puhua illoista, joissa mies ei ensin muka ole ollut läsnä, mutta kuitenkin on ollut.
Tilanne ei siis ole muuttunut keskusteluittemme myötä paremmaksi, joten koko suhde taitaa kariutua tähän.
Kommentit (13)
kuitenkaan tilivelvollinen sinulle.
olla tilivelvollinen, vaan voi ryypätä ja pettää halutessaan. Jos seurustellessa jo on epäluottamusta, niin mitään vakavampaa suhdetta ei kannata edes harkita.
Vaikka seurustelette, ei miesystäväsi ole kuitenkaan tilivelvollinen sinulle.
kyllä tuollainen käytös ennustaa ongelmia tulevaisuudessa. Ainakin mies selvästi yrittää peitellä alkoholinkäyttöään, joka ap:n mukaan on runsasta. Itse en lähtisi mukaan tuollaiseen kuvioon.
Aika jännä muuten, että joka kerta tämän tyylisissä aloituksissa aika pian ilmaantuu myös niitä ymmärtäjiä, jotka on sitä mieltä, että mies saa mennä ja ryypätä, koska se ei kuuluu naiselle. Tai mies saa pettää, mitäs muija on niin pihtari. Ihanaahan se toisaalta on, että maailmassa vielä on suvaitsevaisuutta.
Ota jos haluat kapakkaukon, jätä jos et halua. Liian yksinkertaista?
antamaan itsestä paras mahdollinen kuva, jotta suhde kehittyisi sekä jatkuisi. Ei siis haluta aiheuttaa mielipahaa toiselle ja mitäpä muuta tuollainen kiertely ja salailu on kuin kiusaamista.
Pekka ei tahdo tehdä kaikesta tiliä sulle ja musta se on ok. Sä yrität kahlita.
Jos kävisi harrastuksissa, niin se olisi mielestäni ok, mutta harrastuksena baarissa käyminen on ehdoton turn off.
Täällä samat palstamammat pitävät baareissa menemisiä oikeutettuna, mutta eivät laske itse miehiään edes kerran vuodessa firman pikkujouluun tai laivaristeilylle. Puhumattakaan Levin reissuista.
Täällä samat palstamammat pitävät baareissa menemisiä oikeutettuna, mutta eivät laske itse miehiään edes kerran vuodessa firman pikkujouluun tai laivaristeilylle. Puhumattakaan Levin reissuista.
että ne on eri ihmisiä, jotka tällä vastailee eri tavalla.
samat mammat vastaavat eri tavoilla. Jopa saman otsikon alla mielipide vaihtuu.
että ne on eri ihmisiä, jotka tällä vastailee eri tavalla.
Mies tarvitsee alkoholinsa, mutta tarvitsetko sinä alkoholistimiestä?
Ota jos haluat kapakkaukon, jätä jos et halua. Liian yksinkertaista?
käy äidiltä salaa pikkuleipälaatikolla ja jäätyään kiinni esittää viatonta.
ja kavereilleen, mikä on huonoa käytöstä.