Kattelin mieheni peliohjelmaa ja alkoi lievästi vituttaa
Meidän seuraavat yhteiset perjantai- ja lauantai-illat ovat 21. ja 22.12. Mitähän kivaa keksis? Ai niin sillon on jo melkein joulu! Otanko tämän liian vakavasti? Vituttaisko muita?
Kommentit (4)
itsellesi omaa harrastusta? Tai kavereita? Viikossa on muitakin iltoja kuin lauantai- illat, ettekö voi viettää yhteistä aikaa muina iltoina? Vai onko miehesi joka ilta pelaamassa?
ja menisittekö nyt mielummin katsomaan hänen kotipeliään, vaikka kotona olisi jääkaapissa hyvät ruoat odottamassa ja telkkarista tulisi hyvää ohjelmaa ja saunaankin voisi mennä?
Olen niin ärrrrrsyyntynyt jotenkin, kun en vaan tajua, miksi kukaan haluaa viettää joka lauantai-iltansa noin.
Se on elämää. Miksi sinä istut himassa katsomassa jotain telkkaria? Onkohan turhempaa asiaa keksittykkään?
Viikonloppuisin vain olisi aikaa olla vaan. Viikolla taas väsyttää ja on paljon muuta tekemistä. No miksipä en hankkisi omaa harrastusta. En vain ole sellanen pakosta harrastaja. Tykkään harrastaa yksin ehkä tunnin kerrallaan. Olen kai vähän liian erilainen kuin mieheni. Kyrsii ja vituttaa ja itkettää vaan, kun olen tällainen kotihiiri ja tykkään kuitenkin kultani seurasta.
Ehkä minut on kasvatettu jotenkin väärin. Kotona asuessa oli tapana viikonloppuisin istua perheen kanssa telkkarin ääressä, syödä yhdessä ja käydä saunassa. Nyt kun ei ole vielä omaa perhettä harrastan tätä yksin, kun miehelläni ei juuri koskaan ole aikaa viikonloppuisin.
Ei me varmaan nähtäisi toisiamme ikinä, jos minäkin alkaisin harrastaa jotain yhtä paljon aikaa vievää. Ääh, olen niin tyypillinen nainen taas, että ärsyttää! En haluais itkeä näin naurettavan asian takia, mutta itkettää silti. :( ap
ja menisittekö nyt mielummin katsomaan hänen kotipeliään, vaikka kotona olisi jääkaapissa hyvät ruoat odottamassa ja telkkarista tulisi hyvää ohjelmaa ja saunaankin voisi mennä?
Olen niin ärrrrrsyyntynyt jotenkin, kun en vaan tajua, miksi kukaan haluaa viettää joka lauantai-iltansa noin.