Jännittävin urheilukisa jonka muistat?
Kommentit (8)
Ruotsin ja Suomen välinen finaalikiekko-ottelu 1995.
Kalle Palanderin MM-lasku (pujottelu) vuonna 1999. Olin seurannut hänen menestystään jo hetken aikaa.
Kun Kalle laski pohja-ajan ja hän nousi muiden mokatessa viidenneksi, neljänneksi, kolmanneksi, toiseksi.....
Hitsi sitä huudon määrää.
Ei pidä unohtaa Suomen jääkiekkojoukkueen pelejä Ruotsia vastaan lätkän MM-kisoissa...
Muistan Ranskan avointen loppuottelun vuodelta 92, jossa Graf ja Seles pelasivat pitkän maratonottelun. Upea peli
Lin Dan vs. Lee Chong Wei 2011 sulkapallon maailmanmestaruusturnauksen finaaliottelu.
Lätkän MM -95!
Välierät ja finaali.
N -76
Jääkiekon MM-turnaus Moskovassa -86. Oltiin niiiin lähellä ensimmäistä mitalia mutta Ruotsin Carlsson teki kaksi maalia kolmannen erän viime sekunneilla pelin päättyen 4-4. Kyllä ketutti!!!
Tokion MM-kisojen -91 pituushypyn finaali, jossa sekä voittaja MIke Powell että Carl Lewis ylittivät Beamonin legendaarisen maailmanennätyksen 890. Mieletön kisa!!
Ruotsin ja Suomen välinen finaalikiekko-ottelu 1995.
ja myös ainoa urheilukisa, jonka olen viitsinyt katsoa kokonaan telkusta. Tavallisesti vaihdan heti kanavaa, jos näytetään urheilua.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2012 klo 11:19"]
Tokion MM-kisojen -91 pituushypyn finaali, jossa sekä voittaja MIke Powell että Carl Lewis ylittivät Beamonin legendaarisen maailmanennätyksen 890. Mieletön kisa!!
[/quote]
Onkohan tämä kaikkien aikojen kovatasoisin kisa kaikki lajit ja kisat huomioiden?
Kalle Palanderin MM-lasku (pujottelu) vuonna 1999. Olin seurannut hänen menestystään jo hetken aikaa.
Kun Kalle laski pohja-ajan ja hän nousi muiden mokatessa viidenneksi, neljänneksi, kolmanneksi, toiseksi.....
Hitsi sitä huudon määrää.
Ei pidä unohtaa Suomen jääkiekkojoukkueen pelejä Ruotsia vastaan lätkän MM-kisoissa...