Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkit 10 cm korkokengillä luonnollisesti kävelemiseen?

Vierailija
17.11.2012 |

Olen ennenkin korkkareita pitänyt, mutta en näin korkeita. Totutan jalkani näihin kotona ennen kuin lähden ihmisten ilmoille, mutta miten saan kävelyn näyttämään luonnolliselta, ei töksähtelevältä tai hidastetulta? Miten sinä olet oppinut kävelemään kunnon koroilla?

En aio luovuttaa, unelmakengät :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukkailla pohjilla ei voi kävellä luonnollisesti, jos pelkää liukastumistaa niin tönköltä näyttää. Eli tarv. vaihdata korkolaput kumisiin ja päkiälapuillekin voi monesti tehdä jotain,joko hioa tai vaihtaa.Sitten kannattaa laittaa silikonityynyt kenkään pehmentämään, saa ihan tavarataloista. Sitten vaan marssimaan rennosti.Liike lähtee jostain lantion seudulta ja pehva pyörii ihan väistämättä, jos yrittää pepun paikallaan niin on taas tönkköä. Polvet koukussa ei saa kävellä vaan jalat mahd. suorina, rohkeasti selkä suorana. Kun vaihtaa korkolaput niin ei tule muuten sitä kipikopi meteliäkään, mitä monet arastelee...

Vierailija
2/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumipohjat on kokonaisuudessaan, kopinaa en jännitä. Ajattelin että jos laitan lapsen kuvaamaan mun kävelyä niin pääsen ehkä näkemään miten tää sujuu. Silikonityynyt käyn ostamassa, kiitos :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittehän sen näkee itse,miltä näyttää! :) Kannattaa tosiaan käyttää ahkerasti ja tehdkä erilaisia juttuja kotona niiden kanssa niin tottuu ja näyttää luontevalta. Onnea matkaan,t. 2.

Vierailija
4/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli selkä suoraksi, ettet kulje takapuoli pitkällä. Työnnä polvet asekeleella kunnolla taakse, jalat suoriksi. Opetsvideona voit katserlla Carrien liikehdintää huimilla koroilla Sinkkuelämässä. Harjoitus tekee mestarin! :)

Vierailija
6/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkä suorana, AINA. Ja jalat suorana.

Kaikkein kamalimmalta näyttää nainen, jolla on huono ryhti, ja joka kulkee polvet edellä korkkareilla. Näyttää kivuliaalta ja kaikkea muuta kuin seksikkäältä.

Harjoitus tekee tässäkin mestarin. Kävele, kävele, kävele. Aina peilaavan ikkunan ohi kävellessä tarkasta ryhti ja askelen pituus (ei kannata olla liian pitkä).

T. Parhaimmillaan 18 cm korot

Vierailija
8/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suositteli silikonityynyjä, mutta en voi itse yhtyä tähän suositukseen. Mun mielestä silikonityynyt tekee kengistä monesti epämukavammat ja huonommat kävellä. Jos mulle kenkä on liian iso, niin laitan niihin ihan nahkaisen puolipohjan/kokopohjan enkä tyynytjä.

Keskikroppa pitää pitää tiukkana ja ryhti hyvänä. Lantio saa ja pitääkin heilahdella.

Vaikka jalka pitää suoristaa askeleen suoristusvaiheessa, niin tietenkään jalka ei KOKOAIKAA ole suorana. Luonnollinen jousto polviiin.

Vierailija
9/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli treeniä, treeniä. :) Tiskaat ja siivoat korkkarit jalassa ja muutenkin käytät niitä päivittäin. Samalla vahvistuvat jalkapöydän ja nilkan lihakset, jotka tukevat koroilla kävelyä ja tekevät siitä helpompaa. Lykkyä pyttyyn! Hyvin se kohta jo luonnistuu. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän