sanokaa mitä sanotte, mä panisin nipa neumannia
en tajuu miten naiset voi haukkua sitä rumaks ja muuta. sehän on niin karismaattinen otus että ottaisin vaikka heti pöksyihini
Kommentit (30)
Viiskymppiseks aiva helvetin hyvännäkönen ja tyylikäs.Ei mun faija ole läheskään samoilla viivoilla vaikka saman ikäsiä.Nipa vaan komistunu mitä enemmän tullu ikää!Sanokaapa yksikin keski-ikänen yhtä hyvänä säilynyt?!
Neumannin oma versio Katri Helenan Anna mulle tähtitaivas biisistä, herra mandeera, ei voi parempaa enää kyseisestä kipaleesta saada.Jäätävän hyvä!!!
Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta. Nipa ei sais multa.
musta se oli surkein veto koko ohjelmassa. Väkisin yrittämistä ja olin ihan varma että Nipalla katkee verisuoni päästä tai että se saa sydärin, kun veti niin hengittämättä koko biisin. Ihan kamalan jäykkää.
Neumannin oma versio Katri Helenan Anna mulle tähtitaivas biisistä, herra mandeera, ei voi parempaa enää kyseisestä kipaleesta saada.Jäätävän hyvä!!!
Viiskymppiseks aiva helvetin hyvännäkönen ja tyylikäs.Ei mun faija ole läheskään samoilla viivoilla vaikka saman ikäsiä.Nipa vaan komistunu mitä enemmän tullu ikää!Sanokaapa yksikin keski-ikänen yhtä hyvänä säilynyt?!
Isäni. On vajaa kuusikymppinen, eli muutaman vuoden Nipaa jopa vanhempi. Että ei se Nipa nyt niin nuorekas ole.
Ei se nipa nuorekas ookaan, vaan siinä on jotain käsittämätöntä viiskymppisen miehen karismaa jota löytyy ehkä noin 1/1000
Samoin kävi minulle, arvostin aiemmin ja lähes jumaloin, nyt huomasin että ei hän ei osaakaan laulaa, jutut ovat tylsiä, eikä koko miehessä ole mitään keskiverto-Jamppaa kummempaa.
Ja ainut suunta hänellä on edelleen alaspäin.
Haluaisi varmasti mutta tuskin sillä enää tuossa kunnossa seisoo.
missä on nyt, sai mut näkemään hänet ihan uusin silmin ja nykyään hän vain ällöttää mua ja toivon ettei olisi ollenkaan tuossa ohjelmassa, koska pilaa sen. Muut on tosi hyviä tyyppejä ja sitten yksi itserakas plösö, joka kuvittelee itsestään liikoja.