Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N 32v. ja himottaa nuorempi mies

Vierailija
16.11.2012 |

Himottaisi saada nuorempaa miestä!! Katsovatko reilu parikymppiset yli kolmikymppistä haluten?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla! Mua kyllä himottaa myös nuori nainen :) kyllä tää kolmenkympinkriisi on rankkaa :D

Vierailija
2/13 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himottaisi saada nuorempaa miestä!! Katsovatko reilu parikymppiset yli kolmikymppistä haluten?

Kyllä moni katsoo nelikymppisiäkin ja osa vähän vanhempiakin. Riippuu ihan henkilöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikästä, seksikästä ja viehättävää naista katsovat kaikki miespuoliset vauvasta vaaariin riippumatta naisen iästä. Joilkin nuorilta miehiltä vain menee pupu pöksyyn, kun pitäisi alkaa vanhempaa naista sänkytouhuihin käännyttämään.

Vierailija
4/13 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inan yli parikymppisenä miehenä voin sanoa, että nainen on parhaimmillaan vasta kolmekymppisenä ja yli! Ja aianakaan tällä nuorella miehellä ei mene pupu pöksyyn

Vierailija
5/13 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset 16-25 vee on mahtavaa katsottavaa. Vanhempia on turha katsella.

Tyylikästä, seksikästä ja viehättävää naista katsovat kaikki miespuoliset vauvasta vaaariin

Vierailija
6/13 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 3-kymppinen vaimo ja sen pillu venyi käyttökelvottomaksi ensimmäisessä synnytyksessä. Toki voit olla siitossonnnina tällaiselle vauvakuumeiselle 3-kymppiselle, mutta ei se siitä yhtään parempaa tee.

Itse inan yli parikymppisenä miehenä voin sanoa, että nainen on parhaimmillaan vasta kolmekymppisenä ja yli! Ja aianakaan tällä nuorella miehellä ei mene pupu pöksyyn

Vierailija
7/13 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni katsoo nelikymppisiäkin ja osa vähän vanhempiakin. Riippuu ihan henkilöstä.

Vierailija
8/13 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua estää? Sen kun katselet ja himoitset niitä parkymppisii.

Ja panekki jos sil tuntuu.

Vierailija
9/13 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs 30+ nainen on parasta mitä nuorimies voi saada :)

Vierailija
10/13 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson kauniita yli 30-vuotiaita ja yli 40-vuotiaitakin naisia.

Vierailija
11/13 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tietenkin katsovat. aloitteen tekeminen onkin toinen juttu. itse 23, avopuoliso 32.

Vierailija
12/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa taas Pirkanmaan flikan avara pillu heräilemään mehuihinsa näin kesän kynnyksellä. Noi klopit ei vaan pysty täyttämään sun ihanan avaraa pilluasi. Mun terskallakin saa paaluttaa rohkeasti melkein pohjaan saakka ja usein mahtuu hyvinkin. T. Paksuterska

Vierailija
13/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vaimoani 31 vuotiaana paneskellut 22 vuotias poju oli ollut aivan haltioissaan saadessaan panna vanhempaa naista. Ja vaimokin oli pannut parastaan, eli antanut pillua paljaalla kaikista asennoista ja täysin vailla estoja. Kotioloissa on seksin suhteen melko pidättyväinen. Eli hyvää teki siis molemmille osapuolille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä