Onko ihan tavatonta panna siskon miestä? muuallaki
kun kaunareissa. sanokaa nyt etten oo iha n huora :( tai siis varmaan oon. mut onko kukaa muu tehny näin? päissäni.
Kommentit (24)
Muutama kirjoittamaton sääntö
-sukulaisten ja ystävien parisuhteita kunnioitetaan eikä mennä paneskelemeen heidän kumppaniensa kanssa
-työkavereiden kanssa ei panna
Olen pettänyt minäkin mutta en koskaan olisi voinut sotkeutua siskoni mieheen, enkä mieheni veljiin tai isään.
Vieraat suhteet hoidetaan vieraiden kanssa ja niistä pidetään suu supussa.
Todennäköisesti paljastutte ja siitä ei seuraa mitään hyvää.
Jos kyseessä on pettäminen, silloin se on väärin.
Jos kyseesä on kaikkien kolmen yhteinen päätös, niin antaa mennä.
Moraalin taakse on turha piiloutua, koska sellaista asiaa ei ole olemassa, mutta toisen satuttaminen on aitoa ja sitä ei tule koskaan tehdä, koska eihän kukaan halua itsekään tulla satutetuksi.
"Moraalin taakse on turha piiloutua, koska sellaista asiaa ei ole olemassa, mutta toisen satuttaminen on aitoa ja sitä ei tule koskaan tehdä, koska eihän kukaan halua itsekään tulla satutetuksi."
Tuo juuri on moraalia.
Ja tämä alkeellinen provo. Ei kannata panna siskon miestä. Miehellä on halpa kalu. Siskoja harvalla on liikaa. Siskon voi menettää elämästään, jos panee sen miestä.
Muutama kirjoittamaton sääntö
-sukulaisten ja ystävien parisuhteita kunnioitetaan eikä mennä paneskelemeen heidän kumppaniensa kanssa
-työkavereiden kanssa ei pannaOlen pettänyt minäkin mutta en koskaan olisi voinut sotkeutua siskoni mieheen, enkä mieheni veljiin tai isään.
Vieraat suhteet hoidetaan vieraiden kanssa ja niistä pidetään suu supussa.
Todennäköisesti paljastutte ja siitä ei seuraa mitään hyvää.
Olet oikeasti aptäkin itselläämpi kasa paskaa ja kelvoton huora. Muita voi pettää, mutta omien sukulaisten kumppaneita ei? Naurettavan itsekästä kusipäisyyttä! Tuntematonta kolmatta osapuolta voit satuttaa, mutta sukulaista et koska sukulaisia joudut kohtaamaankin!?! Ja tällainen ihminen yrittää opettaa muille että mitä saa ja ei saa tehdä...
Ei oikeasti, olet kuvittavampi kuin pedofiilit, oikeasti.
Ei se ole mitenkään ihmeellistä. Harva tunnustaa, mutta moni ainakin jollain tasolla fantasioi siitä ja luultua useammat etenevät tekoihin asti. Siskoissa on yleensä paljon samaa ja mies voi helposti tuntea vetoa vaimonsa siskoon. Vaimon siskolle tämä mies taas on tuttu ja turvallinen valinta, kun tarvitaan mies tyydyttämään tarpeet, mutta ei haluta hakea seuraa baareista tms. missä voi saada kimppuunsa jonkun sekopään tai tautipesän.
Siis väitän, että tuo on monesti jopa suositeltava ratkaisu; mies saa naida ja nainen saa munaa ilman pelkoa taudeista.
Ei se ole mitenkään ihmeellistä. Harva tunnustaa, mutta moni ainakin jollain tasolla fantasioi siitä ja luultua useammat etenevät tekoihin asti. Siskoissa on yleensä paljon samaa ja mies voi helposti tuntea vetoa vaimonsa siskoon. Vaimon siskolle tämä mies taas on tuttu ja turvallinen valinta, kun tarvitaan mies tyydyttämään tarpeet, mutta ei haluta hakea seuraa baareista tms. missä voi saada kimppuunsa jonkun sekopään tai tautipesän.
Siis väitän, että tuo on monesti jopa suositeltava ratkaisu; mies saa naida ja nainen saa munaa ilman pelkoa taudeista.
kun molemmilla siskoilla on lapsia samalta mieheltä, lapset ovat sisaruksia isänsä puolelta ja serkuksia äidin puolelta.
Olen pettänyt minäkin mutta en koskaan olisi voinut sotkeutua siskoni mieheen, enkä mieheni veljiin tai isään. Vieraat suhteet hoidetaan vieraiden kanssa ja niistä pidetään suu supussa. Todennäköisesti paljastutte ja siitä ei seuraa mitään hyvää.
halpa pillu kummallakin.
Ei se ole mitenkään ihmeellistä. Harva tunnustaa, mutta moni ainakin jollain tasolla fantasioi siitä ja luultua useammat etenevät tekoihin asti. Siskoissa on yleensä paljon samaa ja mies voi helposti tuntea vetoa vaimonsa siskoon.
onko tämä todellinen mielipide??? uhhhhuh...
Vaimoani opetti seurustelu aikoinamme seksin saloihin hänen siskonsa mies. Ja hyvin opettikin. Nyt yli 20v myöhemmin aion joskus oikein kädestä pitäen kiittää sopivan tilaisuuden tullen tuosta varsin perin pohjaisesta koulutuksesta josta olen saanut nauttia kaikki nämä vuodet.
Onneks mulla ei ole siskoa.. Noei mut oon kuullu tosi monesti kavereiltaki että mies yrittäny niiden siskoa tai että sisko on jopa tehnyt jotain heidän miesten kanssa.. :D
Meidän liitto on ollut onnellinen ja kiihkeä ja myös vaimon siskon liitto on jatkunut entisellään. Nuorena 17v poikana sain kumppanin joka todella hallitsi asiansa ja silloinen tyttöystäväni myös avoimesti kertoi mitä oli puuhannut siskonsa miehen kanssa. Rakkautemme kesti silloin tuon vaikka ensi reaktio olikin melko järkyttynyt. Järvi ei todellakaan soutamalla kulunut ja tuleva rouvanikin kertoi nauttineensa suuresti. Pian minulla olikin kaunis ja sängyssä uskomattoman taitava tyttöystävä. Mies oli meitä n. 13v vanhempi joten silloin hänkään ei ollut mikään ikä loppu. Eli miksi tuomita asia jos ketään ei jäänyt vaivaamaan.
No jos olit päissäsi niin ei sitä lasketa.
Terveisin Naispelko22
No ota joku muu rakastaja kuin siskosi mies. Eihän noin tyhmää olekaan...
On tässä elämässä tullut nähtyä ä, tehtyä ja koettua kaikenlaista, osa olisi saanut jäädä kokemattakin... Mutta siskon mies - häneen en koskisi. Never ever. Aivan mahdoton ajatus - tuntuisi kuin panisi veljeään. Siinä on tunnetasolla jotain tosi likaista. Vaikka kyse olisi siskon EX-miehestä ja itsekin olisin sinkku, niin yhtälö ei kyllä minun kohdalla koskaan toteutuisi
No siskollani ja ensirakkaudellani oli seksi/rakkaussuhde sen jälkeen, kun mulla meni miehen kanssa poikki. Välit siskooni eivät palautuneet koskaan kunnolla enkä muutenkaan ole päässyt asiasta yli, mulle jäi siitä joku syvä häpeän tunne, vaikka asia ei omaa syytäni ollutkaan. Luotin niin täysin molempiin.
Joissain kulttuureissa miehellä kai voi olla siskokset vaimoinakin. Kyllä se meille suomalaisille on hyvin väärin panna siskon miestä.
Olispa vaimoni sisko joskus suostunut. Mutta oli liian lojaali siskolleen. Harmi!
No hyi saatana! Eipä kyllä vois vähempää kiinnostaa siskon mies siinä mielessä. Aika pervo pitää olla, että haluaa naida samaa miestä kuin oma sisko, on sitten minkälainen adonis kyseessä vaan. Minusta ois kuin veljeään naisi.
Sitku sä meet naimisiin sun siskos voi harrastaa vuorostaan vähän seksiä sun miehesi kanssa.