Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis raivostuttavaa! Paino vaan nousee vaikka urheilen koko ajan enemman ja enemman. Siina kai se syy mutta miten voisi liikkua ja kiinteytya niin etta paino mielummin laskisi.

Vierailija
02.12.2005 |

Juokseminen ja hiihto taitaa kasvattaa liikaa lihaksia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on, ettei se laihduta, koska todennäköisesti syöt sitä - olkoon kuinka terveellistä mielestäsi tai ei - ruokaa enemmän kuin ennen. Eli ruokamäärä eli energiansaantisi EI VOI OLLA SAMA.

Ei tämä mitään ufoa ole, laske nyt vaan se energiansaantisi parin päivän ajalta tarkasti, niin näet.

Vierailija:

En kylläkään valittanut etten laihdu pelkällä liikunnalla vaan ihmettelin miten tasaisen suurena pysynyt paino lähtee nousemaan kun sen kaiken järjen mukaan pitäisi laskea. Jos ruokamäärä on sama, niin kai silloin kun liikunta lisääntyy, energiansaanti vähenee kun sitä liikunnan myötä kuluu entistä enemmän.

Vierailija
22/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitisee, kuinka liikunta varmaan kasvattaa lihaksia, kun paino ei laske. kun sille todistaa, että se ei mene noin, niin se alkaa inttää, että se syö terveellisesti kuin mikä, " mutta en jaksa laskea kaloreita tai kattoa tarkkaan, mitä mä syön" ...

juujuu. ap, sä petät itseäsi muttet muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan ole missään vaiheessa luullut että pelkkä liikunta laiduttaa tai että parempi vartalo tulee ilmaiseksi. Tää asia taisi tulla nyt selväksi, joten kiitos vaan ajastasi.

Vierailija
24/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisitko vielä selittää sen, miten paino alkoi nousta aika huomattavasti kun aloin lenkkeillä. En mielestäni syö suurempia annoksia kuin aiemminkaan, mutta sinähän sen varmaan tiedät senkin paremmin, vai mitä?

Vierailija
25/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki nyt sohvalla makaamalla ja syömällä paino nousee, mutta luulin kyllä että pahimmat ruokavalion epäkohdat karsimalla ja tunnin liikunnalla lähes joka päivä olisi jotain positiivisia vaikutuksia.

Vierailija
26/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuntainnostuksen pois.... siis teet mitä teet, ei riitä kuitenkaan... Älä ap ala laskea niitä kaloreita, se näyttää tekevän aika kiukkuiseksi....

Vierailija
27/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi kuntoilu, etenkin ulkoilu, virkistää mieltä ja aivoja eli sillä on muitakin terveysvaikutuksia kun painonhallinta. Ja kyllä mäkin olen aina kuullut puhuttavan että läski vie kropassa enemmän tilaa mutta painaa vähemmän kun lihas. Olis kiva kuulla tähän totuus?

Sitä paitsi jotain saattaa pelästyttää noi lukemat. Kyllähän 77 painokiloa 170 senttiselle ihmiselle kuulostaa paljolta. Tässä ei kuitenkaan nähdä minkälainen ruumiinrakenne on niiden kantajalla.

Vierailija
28/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat 172cm ja 80kg. Enkä ole läski. Olen harrastanut monipuolista liikuntaa koko ikäni, tosin aika rankkoja lajeja.

Hyvä esimerkki on se, että rasvaprosenttini on pienempi kuin 170/65 kokoisella tutullani. Parempi tuijottaa peiliin enemmän kuin vaakaan.

Tsemppiä ap!

Vierailija
29/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon syömiseen sanoisin vielä yhden vaatimattoman itseäni koskevan havainnon, joka tietenkin johtuu vaan siitä että en tiedosta itseäni. Mulla ainakin liikunnan myötä ruokahalu on laskenut. Syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä, siis sitä laskemattoman määrän kaloreita sisältävän kotiruoka-annoksen, mutta en nappaile koko ajan jotain välipaloja. Myöskään ei enää tee mieli syödä kokonaista suklaalevyä kerralla, ei vaan maistu. Mutta tällähän ei tietty ole mitään merkitys.

Sitten vielä jäi vastausta vaille, että mihin se tullut läski on mennyt, koska sen havaitsee vain puntarilla. Itse näytän peilistä paljon paremmalta kuin aikaisemmin. Mutta tämähän on taas kerran omaa harhaani.

Vierailija
30/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se ala-asteella muita päätä pidempi romulus, joka ei koskaan saanut olla keiju. No mut ei se haittaa :) Olen tottunut aina liikkumaan ja näytän kaikissa vaatteissa vaan isolta -en läskiltä.

Vierailija
31/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin mikä sä olet sille todistamaan mitään? Taidat olla vaan itseoppinut ravintoterapeutti joka käy täällä pätemässä. Toit elävästi mieleeni sen Vaimot vaihtoon -ohjelman siivoushullun rikkaimurinaisen. Toiseksi ap ei väitä että söisi terveellisesti kun mikä, vaan että syöminen on ihan NORMAALIA. Ap on kai ajatellut alkaa liikkumaan, EIKÄ muuttamaan ruokailutottumuksia suuresti. JA herkkujen poisjätöllä on iso merkitys. Kuinka tarkkaan sun mielestä syöminen pitää katsoa? Vaikutat neuroottiselta.

Vierailija:

kitisee, kuinka liikunta varmaan kasvattaa lihaksia, kun paino ei laske. kun sille todistaa, että se ei mene noin, niin se alkaa inttää, että se syö terveellisesti kuin mikä, " mutta en jaksa laskea kaloreita tai kattoa tarkkaan, mitä mä syön" ...

juujuu. ap, sä petät itseäsi muttet muita.

Vierailija
32/32 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(400 - 600 / vrk) koko syksyn, ja pahimmillaan on paino viikon sisällä heilahdellut kaksikin kiloa! Käyn vaa' assa lähinnä uteliaisuuttani joka aamu samaan aikaan. Tällaiseen on lähinnä kaksi syytä: hormonaaliset tekijät ja treenaaminen. Salilla tehtävä pumppitreeni kerää nestettä kehoon.

Olen onnistunut löytämään itselleni täydellisimmän tavan vähentää rasvan määrää kehossa. Näytän aivan erilaiselta kuin vielä viime kesänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan