Mikäs teitä ärsyttää kuntosalilla?
http://www.iltalehti.fi/terveys/2012111516333270_tr.shtml
Mua ainakin laitteissa istujat, jotka tekevät sarjan ja sen jälkeen kauhean pitkä tauko...
Kommentit (33)
En edes käsitä, miten ne voi olla lihavia, vaikka käyvät niin paljon salilla.
Ihminen lihoaa, jos hän syö enemmän kuin kuluttaa. Jos hän harrastaa liikuntaa, hänen täytyy vain syödä enemmän. As simple as that, moron!
täytyy siinä tapauksessa syödä ihan H E L V E T I S T I ja käsittämättömiä määriä. Miten ne edes ehtivät syödä niin paljon kaikelta siltä salitreenaamiselta?
Kyllä on ihan mahdollista olla paljon liikkuva ja ylipainoinen, ei ne ole mitään toisensa poissulkevia asioita. Liikunta itse asiassa kuluttaa paljon vähemmän kaloreita kuin mitä ihmiset yleensä luulee, ellei puhuta huippu-urheilijoiden treenimääristä ja -tasoista. Jos sattuu sitten tykkäämään vaikka suklaasta tai homejuustoista, niin siinä saa aika nopeasti treenissä kulutetut kalorit takaisin ja vähän enemmänkin.
Itseäni ei jaksa kiinnostaa toisten ihmisten ruumiinmuodot, minun puolestani tervetuloa salille kaikenkokoiset ihmiset. Ja liikuntaa harrastava ylipainoinen on tutkimustenkin mukaan terveempi kuin normaalipainoinen tai jopa laiha ihminen, joka ei liiku. Etenkin kardioliikunta torppaa hyvin tehokkaasti ylipainon aikaansaamia terveysriskejä.
Kiertoharjoittelijat. Eli tehdään sadassa laitteessa yhtä aikaa ja ikinä ei voi tietää mikä on varattu ja mikä vapaa. Ja sitten kun siihen menee niin huudetaan että "hei mä tarvin sitä". No niin tarvii moni muukin ja etpä vaan tarvinnut hetki sitten ja mä oon tässä nytten joten:)
Vierailija kirjoitti:
Hielle haisevat tavikset!
Sinunlaisesi ihmiset ärsyttää
Oman peilikuvansa ihailevat somettajat!
Muutama tullut nähtyä, mutta erityisesti yksi jääny mieleen. Hädintuskin parikymppinen mimmi vimpan päälle trikoissa ja meikissä, tukka tip top. Toinen polvi kontallaan "huhkii" peilin edessä jollain pikku painoilla, koko ajan peiliä tuijottaen. Aina muutaman toiston jälkeen pitää taukoa ja naputtelee kännykkää. Sitten taas jatkaa tovin, ottaa kuvia itsestään (ja ties kenestä muusta haukkuakseen meitä taviksia..peilin kautta kätevää) ja taas tekee pari kädenheilautusta.
Salisäännöt mm. laitteiden pyyhkiminen käytön jälkeen ei koske tätä neitoa ja paria hänen kaltaistaan.
Laitteiden varailijat
Puhelimeen kovaan ääneen kailottavat
Kuntoiluselfiet
Toisen möllöttelyt ja virnuilut
Ähkijäkarjujat (vähennä sitä painoa jos on pakko huutaa)
Punttien maahan pudottejat (jos et jaksa laskea painoja alas asti, vaan annat niiden pudota vapaasti alas, vähennä painoa! Järkyttävä ryske joillakin)
Ja mitä itse vähiten kestän, haisunäädät (älä käytä niitä hiestä uivia vaatteita useampaan kertaan, kyllä sen haistaa että olet jättänyt vaatteesi kassiisi muhimaan paskassaan, et edes tuulettumaan viitsi laittaa)
Ja ps, laita ne painot käyttösi jälkeen takaisin!
Onneksi käyn salilla, missä kaikki toimii hienosti. Salilla kävijät huomioivat toisiansa, eivät turhaan varaile laitteita jne.
Ei enää mikään kun lakkasin käymästä klo 17-20. Kasin jälkeen ei ole ruuhkaa missään ja saa tehdä oman treenin odottelematta
Se, että on niin vaikeaa löytää kunnon voimailusali, jossa levytangot.
Että moinen paikka on ikinä edes keksitty...
Se että joku jättää painoja smith laitteeseen, prässiin jne.. tavarat paikoilleen!
treenistä täysin kujalla olevat jannut (yleensä nuoria miehiä) jotka treenavat esim smithissä (salilla vain yksi) rintaa, tehden about 15 sarjaa. Kiva siinä sitten odotella, että pääsisi itse tekemään sen pari sarjaa rintaa tai kyykkyä.
Samaten ärsyttävät naiset, jotka tulevat salille 'vemputtamaan' eli tekevät jotain reidenlähennysta tms. pilipaliliiketta minipainoilla, yleensä n. 100toistoa.
Tölläävät miehet ärsyttävät myös. Ja haisulit.
Onneksi omalla salilla on kirjoittamaton sääntö, että sarjojen välissä päästetään muut treenaamaan, jos on jonoa ja kyse ei ole esim. smithistä missä painojen ja penkin kanssa väsääminen vie aikaa.