Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienellä ihmisellä jättijalka! miten häivyttää?

Vierailija
16.11.2012 |

minulla on kolmen raskauden myötä tapahtunut jotain outoa (tiedän siis toki mistä tämä siis teknisesti johtuu): jalannumero kasvoi koosta 37 kokoon 40. Ei siis kertarysäyksellä vaan joka raskauden myötä vähäsen. Olen kuullut tästä ja lukenut tästä, mutten koskaan ole kuullut vastaavasta jalankasvusta. järkkyä!

Ongelma on se että olen lyhyt, 161, ja koon 40 jalka tuossa varressa näyttää... hm, melko "persoonalliselta"...

eli vinkkejä mitä ihmettä asialle voi tehdä vai voiko mitään, ja millaisilla kengillä tuota ongelmaa voi häivyttää. Töissä jakkupukupakko tai muu vastaava (formaali pukukoodi) joten omasta mielestä korkokengät - jos on vähänkin piikkikärki - vain pahentavat asiaa.

Ei kai noita jalkoja voi pienentää enää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat ja sironmuotoiset kengät, ei missään nimessä piikkikärkiä, mieluummin pyöreähköt tai tylpät. Housupuvuissa voi valita vähän leveähköt ja pitkät lahkeet jolloin ne peittävät osan jalkaterää laskeutuessaan sen päälle.

Vierailija
2/3 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät, pitkät lahkeet housuihin ja ei pitkiä suippokärkiä. Jotkut perusselkeät tai sitten sirot, mutta vältä huomion herättäviä malleja. Ja vielä, että aika harva katsoo kamalan tarkkaan toisten jalkoja paitsi jos on kovin huomiota herättävät kengät. Susta ne jalat tuntuu tietysti nyt isoilta, koska ne on vasta 'kasvaneet', mutta muut ei ehkä katso asiaa samalla tavalla kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään muutenkin sellaisista pyöreäkörkisistä (olikohan niiden nimi broque?) kengistä, minulla on parit sellaiset jo valmiiksi. Mutta sellaisia työ/edustusavokkaita, siis mustat joissa on joku 7-8cm korkoa, on usein aika vaikea löytää pyöreäkärkisenä. Useimmissa edes jollain tavaa "piikki" kärki, ilmeisesti teräväkärkiset ovat muodissa ja pyöreät "out".

Joistan nettikenkäkauppojen outleteista olen löytänyt pyöreäkärkisiäkin.

Olen varmaan kutakuinkin universumin ainoa tämän mittainen jolla on koon 40 jalka :( Yleensä kai tän kokoinen jalka on joillain 185cm pitkillä huippumalleilla (joilla siis ei näytä yhtään kanootilta, mutta mulla kyllä näyttää!)

¨t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi