Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi täällä kaikki ovat niin tuohtuneita, pöyristyneitä ja tohkeissaan koko ajan?
16.11.2012 |
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kehdata mennä sanomaan päin naamaa sille, kuka riepoo oikeasti. Tänne tullaan sitten vittuilemaan ja purkamaan se paha olo tuntemattomiin.
Päivällä täällä vittuilevat työssäkäyvät työnlomassa.
Illalla miehiinsä kettuuntuneet.
Anoppi hiertää joillakin ympärivuotisesti.
Tämä on vain yksi kanava, minne oksentaa paha olonsa.
saatika vastaa niihin.
Onhan täällä ihan mukavahenkisiäkin kirjoituksia ja vastauksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joka paikassahan joku on koko ajan pöyristynty, närkästynyt tms. jostain, mitä muut tekee tai sanoo. Poliitikoista alkaen.