Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla menee hermot 2v3kk.n uhmailuun?

Vierailija
16.11.2012 |

Onko hyviä vinkkejä ja miten jaksatte jokapäiväistä uhmailua?Koskakohan alkaa seestyä tuo pikkuneiti, onko 3v.lla jo pahin uhma taittunut?Itse en muista, miten esikoisella meni, kun on jo 12v, mut oli helpompi tapaus. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samanikäinen poika ja varsinaista uhmailua ei ole mutta kiusaa isoveljiään 9v ja nämä eivät pistä hanttiin niin mä joudun aina puuttumaan.. siis lyö, tukistaa, samuttaa telkkaria tahallaa yms. Mä otan pojan pois tilanteesta rauhoittumaan "jäähylle" rappusille istumaan, siinä sitten jutellaan rauhassa mitä saa ja mitä ei saa tehdä, tämän toistan joka kerta ja välillä ahdistaa kun päivästä toiseen samaa. Sitten "jäähyltä" pääsee pois kun lupaa mennä pyytämään anteeksi. Yksin en siihen rappusille jätä kun jo se sinne joutuminen on surun aihe..

Vierailija
2/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin en siihen rappusille jätä kun jo se sinne joutuminen on surun aihe..

Eli tekemällä tuhmuuksia lapsesi saa huomiota ja kahdenkeskisen juttutuokion äidin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kysyä mistä lapsi oppii tuollaisen käytöksen mallin? Kysy itseltäsi ap ja sitten tee jotakin ettei lapsi ole alttiina tällaiselle käytökselle.

Siis oma käytöksesi, miehen, sisarusten, hoitopaikka tai ympäristö vai lasten ohjelmat? Sinähän tajuat että lapsi matkii joko vanhempiaan tai....

Vierailija
4/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro. 4 ei varmaankaan vastannut ap.lle vaan nro.2.llle????

Vierailija
5/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kohta kolmevuotias on viimeisen pari kuukautta vasta saanut kiukkukohtauksia. Luulen, että liittyy uhmaikään. Hän myös on alkanut itse "päättämään" asioista, mutta tietenkään en anna, paitsi joistakin pikku jutuista.

Jos lapsi tekee tuhmuuksia, mitä ei kyllä oikeastaan juuri koskaan tee, niin hän joutuu jäähypenkille. Siinä istuu vähän alle 3min, jonka jälkeen on anteeksipyynnön ja halin velkaa.

Jos hän kiukuttelee, eikä huoli vaikkapa lohdutusta, tai kiukuttelee jostain asiasta, koska ei mennyt kuten hän halusi, niin pyydän häntä menemään omaan huoneeseensa rauhoittumaan.

Rankkaa on joskus, mutta pitää yrittää ymmärtää lastakin.

Vierailija
6/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö kans 2v3kk ja meinaa hermot mennä! Joka päivä sitä samaa, ei pueta, ei syödä... eikä varsinkaan nukuta. Tuntuu välillä että kaikki on yhtä taistelua. Ja vain äitin kans, isin ja mummon kans ei mitään, neiti on ku aurongonpaiste; ei pahemmin kiukuttele.

Ei mulla mitään ihmeellisempiä vinkkejä oo, johdonmukanen yritän olla, ja toteutan kyllä kaikki millä uhkailen. Nyt on lyöminen tullut kuvioihin, no eiköhän tämä tästä. Kohta ne on 18 =)

Vierailija
7/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö lyö äitiä, ihan vaan ettei joku luule muuta ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä