koulukiusattu ja tuleva luokkakokous?!
vaikka noista ajoista on reilu 10 vuotta niin edelleen arvon, että menenkö vaiko en. Jotenkin pelottaa ajatus kohdata ne jotka silloin aikoinaan olivat ilkeitä ja kamalaia minua kohtaan, mutta toisaaltaan haluaisin mennä ja "näyttää" miten upeasti olen elämässä heistä ja teoistaan huolimatta pärjännyt.
Miten te muut mahdolliseti koulukiusatut toimisitte?
Kommentit (25)
Enkä todellakaan tarkoita sitä millään pahalla. Pää pystyyn ja mene kohtamaan rohkeasti historiasi, niin pääset siitäkin pahasta.
niiden kanssa, joihin ette juuri tutustuneet kouluaikana?
Aika monasti on juttu luistanut paremmin rinnakakisluokkalaisten kanssa. Jos viime näkemästä on n 10 vuotta niin se on kai sama kenen vieressä istuu.
Tilaisuuden järjestäjän pitää joka tapauksessa laatia sellaine istumajärejestys tai arpoa se, ettei jengi kasaannu samoihin porukkoihin kuin kouluaikana.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2012 klo 10:45"]
[/quote]
Paremmin muiden kanssa. Jos niiden entisten kavereiden kanssa olisi yhä yhteistä, oltaisiin yhteydessä muulloinkin kuin luokkakokouksissa.
En menisi. Mulla on nykyään ihan hyvä elämä ja kunnollisia kavereita muuta kautta. Käytän aikani ihmisten kanssa joiden seurasta nautin.Lähden mieluummin vaikka parhaan tyttökaverin kanssa baariin, jos siis kaipaan perheen ulkopuolista aikaa.