Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA virtsankarkailu liikkuessa

Vierailija
15.11.2012 |

Olen synnyttänyt yhden lapsen 2 v sitten. Ennen sitä ei ollut virtsan karkailuongelmia, ja arkielämässä niistä pääsin eroon lantionpohjan lihastreenillä. Mielestäni lantionpohja on hyvässä kunnossa nyt ja tunnistan eri lihasryhmät ja treenaan niitä päivittäin.

Kuitenkin edelleen liikunta aiheuttaa isoja ongelmia. Esim jumpassa en halua käydä, kun jotkut liikeet tekee sen että melkein lorisee, terveysidettä käytän mutta se on ihan märkä jumpan jälkeen ja pelkään että housut kastuu. Ei siis mitään vähäistä karkailua.

Mikähän auttaisi? Mitä luuöette, vielä sitkeämpi lantionpohjan treeni? Vai voiko synnytyksessä mennä jotain niin että tuollainen jää pysyväksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksaa virtsankarkailuleikkaus (TVT- / TOT-leikkaus) yksityisellä? Saako KELA-korvausta?

Entä julkisella, missä hinnoissa ollaan?

Kertokaa kokemuksianne!

Vierailija
2/3 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytä siihen asti ihan tena-ladyja.

Itse en voi enää hyppiä trampoliinilla, pissat tulee housuun. Olen maininnut asiasta joskus ja lantionpohjajumppaa suositeltiin, en sitä muista oikein tehdä. Mutta jos olet jumpannut eikä se auta, sulla voi olla joku kohdunlaskeuma tms joka joskus vaatii pienen leikkausoperaation.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiusallista vaikka firman yhteisissä liikuntatapahtumissa :(

Sama juttu jos oksennan tai aivastan niin lorahtaa... tai liukastun/kompastun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan