Pärjääkö -3 näöllä ajoittain ilman laseja?
Kommentit (25)
Pärjäähän sokeakin... No joo. Mulla oli -7 ja -7,5 joskus. Pystyin kyllä selviytymään kotona ilman laseja, ei katsoa telkkaria tietenkään. Ulos ei ilman laseja voinut mennä. Ihmiset näkee selvästi kun menee tarpeeksi lähelle :)
Ja siis näkee ihmishahmot muttei esim.ilmeitä. Ei pysty katsomaan tv:tä ilman laseja. Toki esim. vessaan selviää aamulla ilman laseja tms
Sumeata on ilman laseja, mutta pystyn esimerkiksi puuhastelemaan kotona, ja käymään tuossa lähikaupassakin ilman laseja. Ihmiset tunnistan olemuksesta, mutta kasvonpiirteitä en erota pitemmältä.
Sen olen selvästi huomannut, että jos käytän laseja koko ajan heti heräämisestä nukkumaanmenoon, siihen tottuu niin, että ilman laseja en tunnu pärjäävän ollenkaan. Jos taas olen useamman päivän peräkkäin kotosalla ilman laseja, tuntuu, että näenkin taas paremmin.
-5,5 ellei jo jopa -6 itsellä. Kotona käytän yleensä laseja, sillä on tottunut käyttämään jo niitä.
En kuitenkaan tunnistaisi edes ystävää kaupungilla, jos kävelisin ilman laseja, ellei tuo änkeäisi suoraan naamaan kiinni.
Ja samat kokemukset. Kotona voin ajoittain olla ilman laseja, mutta en mitenkään mielikseni! Minulla ei ole ajokorttia, mutta tälläkin näöllä olisi sulaa hulluutta ajaa ilman laseja!