YRITYS PÄÄLLÄ 2014 (II)
Uusi ketju kun vanha oli jo suuuuuper pitkä! Olkoon tämä ketju meille kaikille suotuisa! :)
TILANNE 14.11.
Eitne (30v) kp 38/33-49 yk3 - mitä kuuluu?
Anndikke (22v) kp 36/33 yk5? testi 13.11. nega
Muskottipähkinä (25v) kp 35/~32 yk3 testit 9.11, 11.11. ja 13.11. nega
Cecilja (31v) kp 31/28-29(33) yk13
Haaveilija86 (28v) kp 29/28 yk9
Haahulija86 kp29/26 yk2
Mimsuli (30v) kp 28/31 yk7
Hormonihirviö (20v) kp 28/31 yk5 (kem 10/14)
Miiisu (19v) kp 26/? yk15
Nepala kp 25/28-30, yk3
Yemk (20v) kp 24/28, yk2
Kia79 (35v) kp 24/25-29 yk4 testi 14.11
Mesenius (31v) kp 24/29-35 yk1 (kkm jk 9/14)
Dimou (25v) kp 23/? yk4
Illusia86 (28v) kp 21/35 yk2
Lefemme (28v) kp 21/26-29 yk4
Kiukkunen kp 21/28 yk3
Legolatar (27v) kp 20/32 yk6
Tepsuttelija kp 19/32? yk1
WilmaQ (26v) kp 19/27 yk3
Xara kp 19/31-33 ja yk 4
Tepsuttelija kp 19/32?
Jellyfish82 (32v) kp 19/26-32 yk2 (yk1 km jk 09/14)
Kaziska (36v) kp 18/26-28 yk5
Alinka (30v) kp 18/28-31 ya 7/14
Adalmiina09 kp 18/25-29 yk6
Exile (28v) kp 17/30-33 yk8
Töpötin (23v) kp 17/34? yk2
Nera (34v) kp 17/31-41 yk8
Pia87 (27v) kp 17/26-30 ya12 (km rv12 2/14)
Jenviko (31v) kp 16/28-30 yk12
Carita87 (27v) kp 16/? yk4
Nuppunella (33v) kp 16/30-35 yk6
Mymmeli89 (25v) kp 16/32 yk4
Huolestunut Ensiyrittäjä (20v) kp 15/30 yk1 (km jk km 10/14)
Heinähaave15 (26v) 14/28-33 yk2
Trooppinen tuuli (32v) kp 14/? ya 1v9kk
Enninkeri (27v) kp 13/26-32 yk17
Airi (31v) kp 12/27 yk5 (km jk)
Sminkki (23v) kp 11/? yk2
Luonnonlapsi79 kp 10/28-30 yk2
Delfi (24v) kp 10/29 yk2
TildaDee (38v) kp 9/26 yk6
Orchid87 (27v) kp 7/26 yk7
Äiti11 (36v) kp 6/29 ya 08/13 (km 05/14 ja 10/14)
Josefiina87 (27v) kp 6/28 yk 5
Lajori (24v) kp 5/28-37 yk 3
Elowena (29v) kp 4/29-30 yk4 (yk2 km jk)
Ahaaa kp 3/30 ya 11/13 (km 02/14 ja 07/14, kem 10/14)
Tipsuli (31v) kp 3/21-36 yk3
JCK (34v) kp 3/32 yk13
Hope2015 (29v) kp 2/27-31(-48) yk?
Yennaf (27) kp 2/28 yk7
Tipi87 (27v)
Elmonsteri yk1
Heta 87
ODOTTAA SELKEYTTÄ KIERTOON: Hopehope(21v), Minea92071 (25v) yk1, Mikka (20v), Timuli (24v) yk1 tai 2, Sandybell (33v) aika varattu kierukan poistoon, Tiikerikuu (27v) yk4:sta kkm rv9 10/14, Vaimomamma89 (?) km rv11 10/14, Katav, Nita85 km rv10 10/14 yk1 jk km, Nelmis
KUULUMISIA ODOTELLAAN: Annhaa (24v) ya 7/13, T Sirbis (32v) ya 2/14, Tiuku89 (25v) yk5, Louise82 (31v)
SYYSKUUSSA PLUSSANNEET: Kuumeilija91 yk3, Niiskuneitii yk4, Nelekas yk2, Jelevel yk?, Hemapa yk?, Nais Nokkonen yk6, Toiveikas Optimisti ya2012, Huolestunut ensiyrittäjä yk2, Alissa6 yk4, Tiikerikuu yk4, GrazyMay yk3 km jk, Mama-89 ya 9/13 km 3/14, TS yk1, Kukkaistyttö88 yk7 km jk yk3, Mimmutti yk2, Milanella yk1, Tuulianniina yk4
LOKAKUUSSA PLUSSANNEET: JokoNyt (32v) yk 13, Vimi (23v) yk1, Inka M (23v) yk4, Academia (25v) yk9, Pistaasi123 (<40v) yk3, Selva (37v) yk5, Lili82, Toggolino (39v) yk 11 (km 08/14), Pirtsuliini (38v) yk1
MARRASKUUSSA PLUSSANNEET: Nanna Ida (30v) yk5, Haaveilija90 (24v), Anna Mai (27v) ya11/13, Chummy (25v) yk1, Yossuko yk10, Nokkosperhonen86 yk1,
PLUSSARYHMÄT: http://www.vauva.fi/keskustelu/4265747/ketju/yritys_paalla_2014_plussanneet tai suljetussa ryhmässä nimeltä Kevät/kesämasut 2015, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.
Kommentit (1116)
Miisu kiva kuulla, että sinulla on tutkittu kiertojen pituutta ja sinulla on siihen lääkkeet, joita voit halutessasi käyttää. Pidän peukkuja, että maanantaina täräytät plussan! Olen itsekin toisinaan pyöritellyt mielessä tuota ajatelmaa, jonka kerroit. Sen avulla jaksaa paremmin odottaa omaa vuoroaan! :)
Josefiinalle tsemppiä! Kuulostaa niin tutulta nuo ajatukset, ei ole reilua ei. Mutta silti, ei yk6 ole vielä paljon vaikka ikuisuudelta tuntuukin (2 vuotta en odottaisi ennen tutkimuksia, erikoinen kommentti lääkäriktä)! Toki olisi kiva saada plussa silloin kun sitä itse hartaasti toivoo ja odottaa, mutta kannattaa yrittää nähdä myös se positiivinen puoli; nyt voitte etsiä myös niitä kadonneita seksihaluja ilman vauvanitkun aiheuttamia keskeytyksiä? ;)
Kia, kiva että loma oli rentouttava! Ja kiva saada sinut tänne takaisin jatkamaan jännäilyä! Jospa rento loma on tuottanut tuloksia.. ;)
Onnea Airi!! :)
Legolatar, kiitos kysymystä. Vieläkään ei mieli tahdo uskoa asiaa todeksi. Oireita ei oikeastaan ole, jos ei lasketa todella kipeitä rintoja! Ne vaivaat yölläkin. Ja lisäksi unia näen ihan älyttömästi. Kahden viikon päästä varhaisultra, se jo jännittää! <3
Siinä liukkarissa tosiaan on asetin, jolla sitä saa ruikattua syvemmälle juurikin auttamaan siittiöiden matkaa :) Aika kallistahan se oli, mutta ainakin meillä sen arvoista. liukkaampaa seksiä ja nyt raskaus <3
Xara
Onnea AIRI todella paljon, mahtavaa <3
Täältä taas tsempit kaikille, väitän tietäväni miltä monesta teistä tuntuu. Miten niin luonnollinen asia voi välillä tuntua niin vaikealta ja mahdottomalta. Voimia, jaksamista ja älkää luovuttako, muistakaa kuinka monta teitä täällä on, täältä löytyy sitä tukea ihan varmasti <3
Kukkaistyttö88 rv 14+2 (yk 7:n jälkeen)
Mi Mi ja Josefina, masis-Elowena täällä ilmoittautuu myös! Meillä on tänään illallisjuhlat, ja niitä varten piti tehdä raskaustesti jo nyt kp25/29-30. Tein herkän testin, ja tulos oletetusti nega. Eipä siinä välttämättä mitään pitänyt vielä näkyäkään, DPO10 vasta meneillään. Mutta silti masentaa, kun pitää herätä toivo, että näinkin älyttömään testausaikaan saisi edes jonkun pienen haamun testiin. Tuntuu, että nyt on annettu vähän liikaa rankkoja juttuja tänä syksynä kannettavaksi. Ja vaikka yritystä on vasta tämä syksy takana, niin kyllä itseäkin v*tuttaa kun ei ota onnistuakseen. Raskaaksi pamahdellaan siellä sun täällä. Ei ole reilua hommaa tämä ei.
Silti on ihana kuulla näitäkin juttuja, että pidemmän yrityksen jälkeen plussataan: lämpimät onnittelut Airi! :) Täytynee minunkin testailla vielä ensi viikon alussa uudemman kerran, ehkä pientä toivoa vielä on, vaikka oireita ei kyllä ole mihinkään suuntaan. Lukuunottamatta onttoa oloa vasemmalla puolella alavatsassa, mutta näitä nyt ilmestyy aina silloin, kun alkaa itseään oikein tarkkailemaan.
Tänään kuitenkin juhlitaan ja rentoudutaan, ja aoin kyllä pari-kolme lasia viiniäkin nauttia!
Elowena kp 25/29-30, yk4 (yk2 km jälkeen)
Onnea Airi!!! Ihania uutisia! <3
Täällä on ihanan rento olo! Tänään on lyhyt työpäivä ja ihan pian pääsee jo jouluisen viikonlopun viettoon :) Muutenkin olen nyt yrittänyt ajatella, että jos tämä raskaaksi tuleminen ei onnistu, niin sitten ei. En voi itse tähän vaikuttaa sen kummemmin, joten olen alkanut hyväksyä tilanteen. Täytyy kyllä sanoa, että tämän (sekundaarisen) lapsettomuuden käsitteleminen on mennyt tiettyjen portaiden kautta: ensin epätoivo ja pettymys, sitten jopa viha ja katkeruus ja nyt lopulta jonkinasteinen hyväksyminen. Elämä on rakennettava sellaiseksi kuin siihen tarjotaan edellytykset. Kaikkeen ei voi itse vaikuttaa ja lapsettomuus on yksi sellainen asia. Toki mekin aiomme ainakin kokeilla hoitoja, mutta ei raskaaksi tuleminen niidenkään avulla ole kiveen kirjoitettu.
Elämäni on tässä ja nyt. Koetan olla unohtamatta sitä!
Tsemppiä erityisesti MiMi, Josefina ja Elowena! Teillä tuntui olevan vähän mieli maassa. Toivon teille ja kaikille iloa joulunaikaan sekä onnea raskautumiseen!
Cecilja 19/28-33 yk 14
Olen vissiin ihan addiktoitunut tälle palstalle, käyn lukemassa päivittäin näitä juttuja !
Ensin haluan onnitella Airia !!
Täällä on ollut myös puhetta tuosta tutkimuksiin menemisestä, itse kävin yk 7 gynellä, kp 10. Ultra, perustutkimus ja otin myös papa-kokeen samalla maksoi yksityisellä n. 170€. Suosittelen, kallistahan tuo on, mutta omaa mieltä hyvin tasoittava, ja helpottava. Suosittelen lämpimästi !! Itse sain ohjeen että jos ei kesään menessä tule raskaaksi, niin sitten pääsee mieskin tutkittavaksi, eli yritystä tuolloin takana tulee olemaan jotain yk 13-14.. :)
Olette kaikki niin ihania etten voi pysytellä poissa, vaikka yrittäminen on tällä hetkellä pienellä katkolla.. Vaikka mies jo kyseli tuossa että miloin on ovulaatio, milloin koitellaan kun ei hirveen suuria odotuksia raskaudelta ole :D Palailen tänne aina kommentoimaan ;) (ja piinailemaan toivottavasti hyvinkin pian ;) )
ELOWENA, ei pari viinilasia pahenna, kohtuudella kun eihän sitä tosissaan vielä tiedä onko sinulla jotain mukanasi. Toivotaan parasta ! <3
MI MI, olen itsekin miettinyt paljon asiaa että miten maailman luonnollisin asia ei ole itsestäänselvyys. Onko jotain vikana, vai eikö minua ole tarkoitettu vanhemmaksi ? Yrittääkö joku selventää elämää, että nauti nuoruudestasi vielä ( olen siis 21), opiskele ensin, tai matkusta. Olen välillä todella maani myynyt tämän asian takia.. Paljon voimia sinne ! <3
HOPEHOPE
Airi: Hurjasti onnea plussasta ja toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa ilman ongelmia loppuun asti.
Mi Mi, Josefiina ja Elowena: Tsemppiä ja paljo! Kyllä se elämä vielä jossain kohta hymyilee teillekin. Kokemuksella voin sanoa että se voi viedä aikaa mutt kyllä se sieltä tulee.
).( Täällä on vähän jännittävät tunnelmat. Mulla on kierto yleensä tosi säännöllinen ja menkkojen pitäis alkaa huomenna. Vielä ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Maanantaina testaan jos menkat ei oo alkanu.
Legolatar, kiitos lämpimästä vastaanotosta :)
Ikää itselläni on 28, ja kolmas lapsi on toiveissa. Aiemmista raskauksista on jo useampia vuosia aikaa ja tuntuu kuin olisin muka ihan ensikertalainen jännäilyissäni.
Mennään alkuun ihan rennosti ja kuulostellaan tilannetta, ovistestejä tai muita en ole edes ajatellut vielä. Mahtavaa on kyllä ollut huomata, että ilman hormonaalista ehkäisyä halut on alkaneet palata ja muutenkin kroppa tuntuu paljon "omammalta". Vielä tosiaan kun saisi kierron aisoihin, tänään mennään samalla tiputtelulla kuin jo ihan liian monta päivää aiemminkin.
Teillä on kyllä kova tahti kirjoittaa täällä! Mahtaakohan tässä mukana pysyäkään kun jo yhden illan aikana tuntuu tulevan sivu lisää luettavaa :D
Legolatar: kiitos tsempeistä, tuli heti parempi mieli. Ja tosiaan yk3 on vielä vähän. Eilisen masistelun jälkeen on jo hyvä fiilis ja intoa uuteen yritykseen. :)
Hattaralintu: tervetuloa minunkin puolesta. Täällä tosiaan on ihanan aktiivista keskustelua ja aivan mahtava porukka!
Airi: ihania uutisia, paljon onnea plussasta! :)
Te jotka vehnänalkioöljyä käytätte, mistä olette sitä ostaneet? Ajattelin ottaa sen nyt käyttöön.
Delfi kp 2/29 yk 3
Oi onnea ihanaa Airi! Paljon onnea ja rauhaisaa mieltä sinne :) Mikä ihana aikainen joululahja!
MiM, Josefiina ja Elowena, toivottavasti lähipäivät toisiva teille jotain ilahduttavaa. Kaipaisitte selkeästi piristystä. Ehkä lunta? Olisipa kristallipallo jolla voisin kertoa teille kaikille päivän jona teille vauva suodaan. (Jos tuollainen pallo olisi niin kertoisin kyllä kaikille ihanille naisille oman päivänsä!) Muistattehan että tänne voi aina tulla myös purkamaan tuntojaan, eikä negatiivisuudesta tarvitse mitenkään potea ainakaan huonoa omaatuntoa. Jokainen kenen yrityskertoja on enemmän kuin 0 niin tietää kyllä surun ja pettymyksen, toiset pienenä ja toiset isona, toisilla alkaa varmasti tuo surun ja pettymyksen taakka jo tuntumaan fyysisenä kipuna. Kaikesta saa puhua ja sanoa ääneen. Se kaikille sallittakoon.
Hattaralintu, tervetuloa mukaan! :) Täällä tosiaan mennään sivu eteenpäin nopeasti! Joskus täytyy oikein avata toinen selaussivu jossa voi lukea aiempia sivuja ja toisessa sivussa tämä kommentointi auki. Tsemppiä sun kropalle hormonitasapainon ja halujen palautumiseen. Onko teillä jotkin kierot suunnitelmat miten saatte aikaa puuhailulle kun teillä on jo ennestään kaksi lasta? Itselläni ei ole lapsia mutta mielenkiinnosta kysyn. Oletteko kertoneet kenellekään jotta voisitte valtuuttaa hänet lapsenvahdiksi?
Miehistä. Hauska huomata miten monen muunkin mies on sillä tavalla aktiivisesti kyselemässä koska ovulaatio ja arvailemassa kaikkia oireita raskaudeksi. Meillä aamulla mies totesi että olen varmaan raskaana jee kun valitin että sormet niin turvoksissa yhtäkkiä että kihlasormus sopii paremmin pikkurilliin kuin nimettömään. Myös kipeistä nänneistä mies tulkitsi että ehkä hän sai minut jo raskaaksi.
Pitäisi kyllä tehdä adressi johonkin yli 18-vuotiaiden seksuaalivalistukseen jossa kerrottaisiin "no, esiteineinä ja teineinä teitä varoiteltiin että tulette raskaaksi aina jossette käytä kondomia.. No, se nyt ei ole ihan totta. Sori. Mutta se oli omaksi parhaaksenne silloin, nyt on aika kertoa että ei se oikeasti ole niin helppoa! Siihen vaikuttaa asiat x, y, q, ö........ja f. Lisäksi hedelmällisyyteen vaikuttaa c,v,b,n,m...ja r. Joten kun alatte yrittämään lasta niin saatte yrittää ja pettyä vuoden ennenkuin teitä aletaan paremmin tutkia että mikä noista syistä on se teidän.."
Plussaanneet,jos vielä täällä käytte: Miten olette kertoneet puolisoillenne että plussahan se pärähti? Eilen pipareita tehdessäni mietin että miten ihana olisi tehdä raskaustestin muotoinen pipari ja laittaa siihen plussa ja antaa miehelle glögin kanssa. Pieni arvoitus ja saisi leikkiä taiteilijaa sokerikuorutuksella.
Omaa napaa: Nännit ovat tosiaan olleet tässä 3päivää kipeinä, jotka vahvistaa mulle taas sitä että ei ainakaan ole tärpännyt. Aamulämmötkään eivät ole mun puolella vaikka ihan kainalosta tosiaan mittailen. Koska testejä on sen verran monta niin saatan ehkä huomenna tehdä testin että uskallan ottaa sen lasillisen ettei tarvitse jälkiviisailla. Ehkä teen, tai no, en kyllä taida edes tehdä, näillä mun päivillä ja oloilla oon varma ettei mitään vielä näkyisi testissä. En taida tuhlata testiä kun edelleen uskon etten edes ovuloinut tässä kierrossa.. (pahoittelut ajatusvirrasta..) Ensi ovis pitäisi olla joulupyhinä, saa nähdä miten saadaan hyödynnettyä kun pitää lähteä sukuloimaan.
Täytynee tarjoutua lähtemään kauppaan hakemaan vaikka glögiä! :D
KP23/X, yk2 Minea (25v) kunhan huvikseni tulin kirjoittelemaan kuulumisia vaikkei uutisia :)
Delfi, minä ostin Yliopiston Apteekista vehnänalkioöljyä. Ihan öljyä, ei kapseleita. Gelee-kapseleissakin on tuota vehnänalkioöljyä yleensä kai, ainakin minun noissa on ja alkukierron syön nykyiset geleet pois ja sitten jatkan vehnänalkioöljyllä vaan. Ostin 250ml ja maksoi jotain 12-15e.
Aiotko syödä koko kierron vai vain alkukierron? Itse varmaan ensikierrossa voisin syödä kokoajan ellei joku nyt varoita ettei kannata. Puuron sekaan ehkä voisin sekoittaa niin saan alas. Öljynä se on minusta järkyttävän makuista yksinään. Kapseleita suosittelen siis ottamaan jos löytyy.
Airiiii! Jopas siellä melkoinen jekku oli! Onnea tuhannesti! Ihanaa, että kerrankin kävi näin onnellisesti negatestin jälkeen. Huikeaa!!!
Minea, vähänkö mä repeilin sun piparisuunnitelmille. Ihana idea! Siinä saattaa mies hetken miettiä piparin saadessaan. Tuskin raaskii syödä sitä ollenkaan!
Kaikille kuumeilijoille isot tsempitykset. Älkää vaipuko epätoivoon. Harrastakaa, nauttikaa kulttuurista, liikunnasta, puolisostanne, perheestänne, elämästänne. Te kaikki saatte vielä vauvan. Ennemmin tai myöhemmin. Tavalla tai toisella. Elämä kuitenkin on jo tässä ja nyt.
Täällä valtakunnassa kaikki hyvin.
Kaziska 5+3 (4+5)
MINEA: Mä parahdin itkuun, onnelliseen sellaiseen, kun sain haamun testiin. Eipä siinä siis paljon olisi ehtinyt pipareita miehelle leipoa, oli aika selvä homma ;) Mutta ihana idea, mä tykkään just tommoisista jutuista, myös esim. omille vanhemmille olisi kiva kertoa noin <3
Kukkaistyttö88 14+2 (yk 7:n jälkeen)
Täällä yksi plussannut, joka edelleen seuraa vähintään pari kertaa viikossa teidän kuulumisia. :) Täällä on niin ihanaa porukkaa, että haluan tietää miten teillä menee ja elää mukana jos ei muuta! Onnea plussanneille ja tsemppiä plussan odottajille!
Minean kysymykseen vastatakseni... mulla oli hienoja visioita siitä, miten sitten joskus kerron miehelle, kun sen aika tulee, mutta koska mikään näissä asioissa ei koskaan tunnu menevän niin kuin suunnittelee, niin kävikin sitten näin.. Mulla tosiaan menkat antoi odotuttaa itseään pillereiden lopettamisen jälkeen ja olin jo vähän luopunut toivosta koko plussan suhteen ja kiltisti odottelin menkkojen joskus alkavan. Menossa oli kp57 ja edellisen negan olin testannut viikkoa aiemmin. Illalla oli kuitenkin tiedossa illanistujaiset punaviineineen, niin pakkohan se oli aamulla varmistusnega tehdä.
Tein Davidin liuskatestin ja olin jo heittämässä koko testiä roskiin, kun vielä kerran vilkaisin sitä hieman paremmassa valossa. Vähän käännellen ja mielikuvista käyttäen olin näkevinäni liuskassa myös toisan viivan. Ajattelin, että ostan vielä CB:n digitestin ja teen sen töistä tullessa. Päätin, etten puhu miehelle mitään, ennen kuin olen tuon digitestin tehnyt. Mies tuli hakemaan minua töistä ja ilmoitti samalla, että käydään hakemassa yksi kaveri kyytiin, niin mennään sitten samalla taksilla illanistujaisiin. Siinä vaiheessa katsoin parhaaksi kertoa, mikä tilanne nyt on, kun en halunnut kaverimme kuullen asiasta puhua. Ennen kuin napattiin kaveri kyytiin, käytiin varuiksi Alkossa hakemassa yksi alkoholiton punaviini mukaan, koska myöhemmin siihen ei olisi enää mahdollisuutta, jos hyvin kävisi. Kotiin päästyämme menin heti tekemään testiä ja kun näyttöön tuli 'Raskaana 1-2', en tiennyt miten päin olisin ollut. Mies oli sillä välin käynyt suihkussa ja oli toisessa vessassa ajamassa partaansa kun hipsin testin kanssa vessaan ja näytin sen miehelle. Huudettiin molemmat äänettömästi ja hymyiltiin. Oli aika kummallinen tilanne, kun ei päästy puhumaan sen enempää ja kaveri viereisessä huoneessa ei tiennyt yhtään mitään siitä, mitä siellä vessassa tapahtuu. :D Vaikka kertominen ei ihan mennyt suunnitelmien mukaan, niin tuli siitä joka tapauksessa ikimuistoinen juttu. Koskaan ei juhlintaan valmistautuminen ole ollut niin vaikeaa, kuin tuona iltana. Anteeksi pitkä sepustus, mutta tilannetta ei muuten ymmärrä, jos ei aloita ihan alusta. :D
Tuo piparijuttu on kyllä ihana idea. Ja kuten Kukkaistyttö sanoi, niin kiva tapa kertoa myös esim. tuleville isovanhemmille. :)
Chummy 7+5
Ihanaa Airi, tuhannesti onnea! :)
Tervetuloa Hattaralintu :)
Ainoaa, toivotan onnea että saisit maanantaina testata plussan!
Cecilja, toivon että teidänkin aika vielä koittaisi ja pian.
Itse kuulin joskus kauniin ajatuksen että ei tee omia lapsia kun on niin monta lasta jolla ei ole perhettä. Taidan olla liian itsekäs ajattelemaan niin koska haluan kyllä omia. Ja haluaisin kyllä antaa kodin pienille lapsille joilla ei sitä ole mutta se taitaa olla hieman mahdotonta, ainakin nyt. Ehkä sitten joskus hamassa tulevaisuudessa...
Ja ON: Aloin nyt vähän järkeillä tätä hommaa, jos nää ei nyt olekkaan oikeet menkat. Koska vuoto on kirkasta, ei minkäänlaisia hyytymiä. Kestävät nyt kolmen päivän sijaan jo neljättä.
Jostain luin että jos ei ole ovuloinut niin vuoto tulisi kirkkaana? En nyt mene tähän sata prosenttisesti mutta mieteinpähän vaan, kun tossa aikasempaa oli niin pitkään niitä ovislimoja että päätin jo kerran olevani raskaana...no en ollut.
Mietein sellasta että jos se LH-taso nousi, muttei riittävän korkealle saadakseen aikaan ovulaatiota niin olisko siitä noi pitkittyneet limat ja nyt vaan tyhjennys vuoto? Niinkuin että hormoonitoiminta olis palautumassa tai jotain? En tiedä, kertokaa jos jollain on jotain tietoa tai edes ajatusta asiasta, omia kokemuksia jne...
Mikka 20v 4/28 yk1 toinen toiveissa (hieman epäileväinen)
Legolatar: kiitos <3 En minäkään ole aiemmin uskonut noihin vääriin negoihin, mutta on se vaan ruvettava uskomaan; ihan clearblue:kin voi erehtyä.
mietin itsekin, että minut voi laittaa tuonne marraskuun plussanneisiin, niin mahdutte hyvin kaikki tuonne Joulukuun listalle. :) Minä niin haluan teidät kanssa tuonne odottaviin kesksutelemaan <3
Airi, kp 33/27 yk 5 km jk, haamu 27.11, plussa 5.12