Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2014 (II)

14.11.2014 |

Uusi ketju kun vanha oli jo suuuuuper pitkä! Olkoon tämä ketju meille kaikille suotuisa! :)

TILANNE 14.11.

Eitne (30v) kp 38/33-49 yk3 - mitä kuuluu?

Anndikke (22v) kp 36/33 yk5? testi 13.11. nega

Muskottipähkinä (25v) kp 35/~32 yk3 testit 9.11, 11.11. ja 13.11. nega

Cecilja (31v) kp 31/28-29(33) yk13

Haaveilija86 (28v) kp 29/28 yk9

Haahulija86 kp29/26 yk2

Mimsuli (30v) kp 28/31 yk7

Hormonihirviö (20v) kp 28/31 yk5 (kem 10/14)

Miiisu (19v) kp 26/? yk15

Nepala kp 25/28-30, yk3

Yemk (20v) kp 24/28, yk2

Kia79 (35v) kp 24/25-29 yk4 testi 14.11

Mesenius (31v) kp 24/29-35 yk1 (kkm jk 9/14)

Dimou (25v) kp 23/? yk4 

Illusia86 (28v) kp 21/35 yk2

Lefemme (28v) kp 21/26-29 yk4

Kiukkunen kp 21/28 yk3

Legolatar (27v) kp 20/32 yk6

Tepsuttelija kp 19/32? yk1

WilmaQ (26v) kp 19/27 yk3

Xara kp 19/31-33 ja yk 4

Tepsuttelija kp 19/32?

Jellyfish82 (32v) kp 19/26-32 yk2 (yk1 km jk 09/14)

Kaziska (36v) kp 18/26-28 yk5

Alinka (30v) kp 18/28-31 ya 7/14

Adalmiina09 kp 18/25-29 yk6

Exile (28v) kp 17/30-33 yk8

Töpötin (23v) kp 17/34? yk2

Nera (34v) kp 17/31-41 yk8

Pia87 (27v) kp 17/26-30 ya12 (km rv12 2/14)

Jenviko (31v) kp 16/28-30 yk12

Carita87 (27v) kp 16/? yk4

Nuppunella (33v) kp 16/30-35 yk6

Mymmeli89 (25v) kp 16/32 yk4

Huolestunut Ensiyrittäjä (20v) kp 15/30 yk1 (km jk km 10/14)

Heinähaave15 (26v) 14/28-33 yk2

Trooppinen tuuli (32v) kp 14/? ya 1v9kk

Enninkeri (27v) kp 13/26-32 yk17

Airi (31v) kp 12/27 yk5 (km jk)

Sminkki (23v) kp 11/? yk2

Luonnonlapsi79 kp 10/28-30 yk2

Delfi (24v) kp 10/29 yk2

TildaDee (38v) kp 9/26 yk6

Orchid87 (27v) kp 7/26 yk7

Äiti11 (36v) kp 6/29 ya 08/13 (km 05/14 ja 10/14)

Josefiina87 (27v) kp 6/28 yk 5

Lajori (24v) kp 5/28-37 yk 3

Elowena (29v) kp 4/29-30 yk4 (yk2 km jk)

Ahaaa kp 3/30 ya 11/13 (km 02/14 ja 07/14, kem 10/14)

Tipsuli (31v) kp 3/21-36 yk3

JCK (34v) kp 3/32 yk13

Hope2015 (29v) kp 2/27-31(-48) yk? 

Yennaf (27) kp 2/28 yk7

Tipi87 (27v)

Elmonsteri yk1

Heta 87

ODOTTAA SELKEYTTÄ KIERTOON: Hopehope(21v), Minea92071 (25v) yk1, Mikka (20v), Timuli (24v) yk1 tai 2, Sandybell (33v) aika varattu kierukan poistoonTiikerikuu (27v) yk4:sta kkm rv9 10/14, Vaimomamma89 (?) km rv11 10/14, Katav, Nita85 km rv10 10/14 yk1 jk km, Nelmis

KUULUMISIA ODOTELLAAN: Annhaa (24v) ya 7/13, T Sirbis (32v) ya 2/14Tiuku89 (25v) yk5, Louise82 (31v) 

SYYSKUUSSA PLUSSANNEET: Kuumeilija91 yk3, Niiskuneitii yk4, Nelekas yk2, Jelevel yk?, Hemapa yk?, Nais Nokkonen yk6, Toiveikas Optimisti ya2012, Huolestunut ensiyrittäjä yk2, Alissa6 yk4, Tiikerikuu yk4, GrazyMay yk3 km jk, Mama-89 ya 9/13 km 3/14, TS yk1, Kukkaistyttö88 yk7 km jk yk3, Mimmutti yk2, Milanella yk1, Tuulianniina yk4

LOKAKUUSSA PLUSSANNEET: JokoNyt (32v) yk 13, Vimi (23v) yk1, Inka M (23v) yk4, Academia (25v) yk9, Pistaasi123 (<40v) yk3, Selva (37v) yk5, Lili82, Toggolino (39v) yk 11 (km 08/14), Pirtsuliini (38v) yk1

MARRASKUUSSA PLUSSANNEET: Nanna Ida (30v) yk5, Haaveilija90 (24v), Anna Mai (27v) ya11/13, Chummy (25v) yk1, Yossuko yk10, Nokkosperhonen86 yk1, 

PLUSSARYHMÄT: http://www.vauva.fi/keskustelu/4265747/ketju/yritys_paalla_2014_plussanneet tai suljetussa ryhmässä nimeltä Kevät/kesämasut 2015, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.

Kommentit (1116)

461/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kaikki kun tuntuu keskustelevan joulusta, me vaan ei ola tehty mitää ei koristeita ei kuusta kun mun mies ei semmoisii "jonninjoutavuuksii" haluu ja mä tavallaan kaipaisin et saisin koristella kämpin kerran edes,.. jospa sitä nyt rentoutuu ja unohtaaa kaiikki ressaavat asiat kun lomalla ja toivon mukaan olisi tämän vuoden vikana testipäivä.. huoh sekin tuntuu nii kaukaiselta

462/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä ketju ja täällä olevat naiset kyllä niin ihania, etten osaa pysytellä poissa täältä, vaikka kuinka yritän! Yritän siis sen takia, ettei kuumeilu kovin ottaisi valtaa taas ja osaisin keskittyä muihin juttuhin. Mutta minkäs teet! :)

Airi, harmittaa sun nega! Tsemppiä!

Enninkeri ja muut jouluhössöttäjät! Täällä myös yksi kaltaisenne. Vaikka tykkään laitella ihan hirveästi joulua ja olen jouluihminen, niin täytyy kyllä sanoa, että tänä vuonna tämä joulunaika tuli ihan puskista! Jotenkin olen kai kulkenut osittain jossain sumussa, enkä ole ajatellut niin paljon joulua. Nyt kuitenkin on jo vähän joulufiilistä juurikin, kun lapsi avasi aamulla ekan luukun joulukalenterista. Söpöä. Olen myös ajatellut sitä, samoin kuin sinä Enninkeri, että meillä voisi olla nyt pieni vauva, kuten ajattelin silloin yrityksen aloitettuamme, että ensi jouluna meillä ehkä on jo pieni perheessämme. No ei ole, ja varovaisin mielin ajattelen nyt, että ehkä ensi jouluna... Joulunaika tuo tunteetkin pintaan jotenkin korostetummin.

Omaan oloon ei kuulu taaskaan mitään. En ole ovista kyttäillyt, mutta ehkä se on tapahtunut tai tulossa vielä. Kiva tosiaan, kun tissit kipeytyivät jo kp 10 (yleensä vasta oviksen jälkeen), joten nyt sitten olen tissikipuinen vajaa kolme viikkoa ennen menkkojan alkamista! Epäilen, että lääkitykseni saattaisi aiheuttaa moista, en tiedä. Tai ehkä ovis on ollut superaikaisin tässä kierrossa?

Ihanaa joulunodotusta kaikille! Olisi kyllä ihana napata itselleni yksi noista keittiömatemaatikkomme laskemista joulukuun plussista :) Mutta realistisesti: Yritys päällä (tai jatkuu) 2015, here I come!

Cecilja 15/28-33 yk 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
463/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani Airi :( Todella kurja saada nega tulos positiivisen jälkeen. Olisin sinulle kyllä jo pysyvän plussan suonut. Vaikka voihan tuo negatesti olla viallinenkin? Kait sinä olet varmistustestin vielä tekemässä? No jatketaan yhdessä täällä jännäilyä, jos niin käy. Mielelläni sinun seurassa olen :)

Kukkaistyttö: Ihan hyvä pointti tuo yk7. Jospa se olisi minulle ja monille muillekin täällä onnekas luku :) ps. sain soittoajan gynelle niin saan vielä tällä viikolla kysyä asiasta. Tuun sitte kertomaan mitä hän tuumasi kiertojen pituuteen.

Vertaustukea hakusessa: Onko semmoisia raskautuneita/lapsellisia naisia täällä, joilla kiertojen pituudet ovat olleet tyyliin 38, 26, 41, 34, 32, 35? Onko tärppi onnistunut luomusti vai lääkkeellisellä avulla?

Legolatar kp 2/32 yk7

464/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airi: oi kurjuutta :( mullahan kävi tässä kierrossa ihan samoin! Onneks en itsekään ehtinyt vielä juhlia, mutta onhan nuo turhat toiveet silti kuluttavia. Lämmin halaus ja voimia uuteen kiertoon, menkkoja odotellessa täällä myös!

Mullakin tää joulunaika on tullut jotenkin ihan puskista...yleensä tykkään kyllä laittaa, mut nyt oli nää yhdet häät tässä sotkemassa niin en ole vielä ehtinyt joulua miettiä juuri lainkaan :D kortteja pitäisi tehdä. Mieskin sanoi, että olisi kiva lähtetellä joulutervehdyksiä yhteisellä nimellä :) ja mies ei todellakaan välitä yleisesti ottaen tällaisista jutuista, joten oli kiva että hän on intona postittelemassa! Sain muuten tänään kela-kortin, ensimmäinen postilähetys tätä nimeä, tuntui suloiselta <3

Alkaa tympiä nää menkkajomotukset, kuinkahan monta viikkoa olen jo ollut kipeä? Ihmetyttää todella ettei vuotoa vieläkään kuulu. Lämpö on kyllä jo vähän laskenut, että se lupailisi hyvää. Kyllästyttää vaan odotella menkkoja, saisivat tulla niin pääsisi eteenpäin tästä pysähtyneisyyden tilasta! Just ennen menkkoja mulla myös katoaa kaikki mielenkiinto seksiin, niin myös nyt. Ei innosta, ei niin sitten yhtään. Onneksi tämä ei ole lainkaan pysyvä tila, oon tosi mielissäni kun pillereiden lopetuksen jälkeen oon ollut paaaljon halukkaampi! Mieskin tykkää ja itsellä hyvä mieli kun ei tarvitse väkisin jyystää :)

Huomenna meen lääkärille selvittelemään tätä jatkuvaa laihtumista. Varmaan ainakin labroja tiedossa...kai mä samalla mainitsen tästä pitkittyneestä kierrostakin, vaikka eihän tää nyt vielä paha ole. Mutta kun nyt kerran sinne menen niin puhutaan sitten tämäkin asia. Kilpirauhaslabrat pitää ainakin ottaa, mulla on siis kilpparin vajaatoiminta. Viime kontrollissa arvot oli ihan kunnossa, mut onhan tuota hyvä seurata.

Ja Legolatar, kai se täytyy vielä testata vaikka viikonloppuna jos ei vuotoa kuulu, ei vaan kiinnostaisi ne negat enää niin yritän nyt parhaani mukaan vaan odotella menkkoja, tyynenä on kyllä enää hankala olla kun kierto on pian jo sen 40 päivää. Voi huokaus. Pidän vielä listan kärkipäätä, mutta jos kierto venähtää pitkälle yli 40 päivään, täytyy varmaan siirtyä tuonne odottelemaan selvyyttä kierton. Tylsää!

465/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas tylsä tilanne sinullakin Illusia :/ Kovasti toivon, että se vielä plussaksi muuttuisi, mutta ymmärrän hyvin mietteesi. Hyvä, kun olet lääkäriin menossa ja saat monta mietityttävää asiaa kerralla siellä juteltua, tutkitettua ja pois päiväjärjestyksestä. Naimisissa olemisesta: Eikös olekin hassua miten miehet muuttuu (ainakin hetkeksi) naimisiin menon jälkeen? On se avioparina oleminen heistäkin ihanaa, vaikka kovasti muuta yrittävät esittää ;) Meilläkin lähtee tänä vuonna ensimmäiset yhteisellä sukunimellä varustetut joulukortit :) <3

466/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tiputtu kovaa ja korkealta taas. Miulle voi siis päivittää 5/28 yk 13

In a boho home -blogi Vanha talo, värikäs koti. Remonttia, sisustamista, vegaaniruokaa, diy juttuja ja lapsihaaveita.
Instagram
Facebook

467/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus Jenviko ja muut uuteen kiertoon joutuneet!

Täällä ilmoittautuu myös yksi jouluihminen! Joulukoristeet on laitettu esille ja suurin osa joululahjoista ostettu, glögiäkin on pakko melkein joka ilta hörppiä, on niin hyvää. Tänään aamulla mies nauroi mulle, kun heti ensimmäisenä herättyäni menin raaputtamaan veikkauksen joulukalenteria :D Huomenna ajattelin mennä taas jouluostoksille, jotta saa muuta ajateltavaa kun raskaana vai ei raskaana, näille jännittäville päiville. 

Joulutonttuillen Delfi kp 27/29 yk 2

468/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Airi & Illusia!!! Onpa tympeää tuommoinen, että ensin annetaan plussaa ja sitten se hiipuu pois. :( Blääh!

Kiitos kaikille kauniista sanoista, vanha nainen tässä herkistyy. <3 Minä en todellakaan lähde täältä mihinkään, on ollut upea matka teidän kanssa. Ja se jatkuu. Byää, minä haluan teidät kaikki tuonne plussanneisiin!!! 

Legolatar: hyvä, että soitit gynelle. Yk7:kään ei ole vielä pajon, mutta sen verran jo kiertoja että henkisesti helpompaa kun tilanne tsekataan. Ja kun kierroissa kuitenkin on heittoa niin gyne osaa siihen kyllä jotain sanoa. Viimeksi ei tainnut olla kuitenkaan huolissaan? Onkos miehen tavaraa tutkittu / ajateltu tutkittavan? On varmaan täysin sattumaa, mutta meillä tärppäsi siinä kierrossa missä pakotin miehenkin syömään foolihappoa...

Joulusta: en ole jouluihminen. Tykkään kyllä pimeydestä ja tunnelmoinnista, glögistä ja joulunpyhistä perheiden kanssa, mutta... En tosiaan osaa askarrella, en virittele kotia jouluasuun enkä tee pipareita, joulukortteja yms. Ja onneksi näin, sillä ei vietetä koskaan joulua kotona vaan mennään aina maakuntiin meidän lapsuusperheiden luokse. 

Tänään tein kolmannen testin, selkeää viivaa näytti. Ei vielä kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen. Eiköhän se ole uskottava - raskaana ollaan. Mitä vaan voi vielä tapahtua, mutta sitä ei murehdita nyt. Menen nyt itsekin tuon neuvolan lasketun ajan mukaan, kun sen mukaan ennen nt-ultraa kuitenkin toimitaan, eikä ihan varmaa tietoa ovulaatiosta itselläkään ole. Joten:

Kaziska 4+6 (yk5) LA 4.8.2015

469/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minä täällä, pitkästä aikaa! Viime aikoina ei pahemmin ole ollut aikaa kirjoitella, saati sitten konetta jolla kirjoittaa, mutta keskustelua olen kuitenkin seurannut puhelimella aika ahkerasti (: Onnea plussalaisille <3 Me tullaan kaikki pian perässä, ihan varmasti!

).( Meillä vauvan yrittämisen piti alkaa jo reilu viikko sitten, mutta lopulta jätin pillerit pois vasta eilen, kesken laatan. Eli saa nyt nähdä, kuinka sekaisin kierto on tällaisen sekoilun vuoksi.. Eilen kuitenkin saatiin vakavasti keskusteltua asiasta, ja mies antoi oikein LUVAN jättää pillerit pois <3 Peitot ovat heiluneet siihen tahtiin, että toivoisin todellakin saavani joululahjan (:

Me olemme molemmat todella lapsirakkaita ihmisiä, ja tämän yrityksen aloittamisen kanssa on palloiltu lähinnä raha-asioiden takia. Mies on aloittanut vähän aikaa sitten uudessa, vakituisessa työssään. Itse valmistun toukokuussa. Joten, meitä tässä nyt mietityttääkin, että jos käy niin hyvä tuuri, että lapsi tuleekin elokuussa/syyskuussa, niin miten äitiysrahan käy.. Jostain Kelan sivuilta luin, että jos opintotuen saamisesta on alle 4kk, niin äippäraha määritellään tämän tuen perusteella :o Tästä en itse ajatuksena pitäisi, koska avustushan putoaa tällöin minimiin. Olen kuitenkin tienannu 2013 vuonna bruttona n. 15 000 opintojen ohella, joten tämän perusteella laskettuna saisin enemmän rahaa. Osaisiko joku sanoa, että jos jätän toukokuun tuen ottamatta, niin voinko silloin saada vuoden 2013 verovuoden perusteella laskettua äippärahaa.. Ihan pää sekaisin näiden Kelan sivujen lukemisesta :OO

Itseäni tuo rahatilanne ei niin pelota, mies vaan on sellainen varmistelija.. (:

Joulusta: Itse olen jouluihminen; Meillä on jouluvalot ikkunoissa, jouluverhot ja matto.. Vielä kun kerkeäisi ostamaan kaikkea kivaa rakkaimille!

Elmonsteri. kp 10/24 (ehkä, jos mitään kiertoa edes on?)

470/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen taas muutaman päivän jälkeen taajuuksille.

Vielä kerran ONNEA kaikille marraskuun plussaajille :) ja suuret tsempit joulukuun kiertoon joutuneille. Eiköhän me kaikki täältä vielä nousta!

Ja Enninkeri, mäkin olen suuuuuri jouluihminen, jo pari viikkoa sitten vaihtui jouluverhot ja matot, valot on lisääntyneet vähitellen. Mutta laiska kun olen, en ole ikinä kortteja jaksanut väsätä ja lahjojenkin hankkiminen tuottaa lähinnä stressiä, kun oon niin huono niitä keksimään.

Mutta hei kertokaahan viksummat minkä ihmeen takia mulle iski tänään ihan jäätävät oviskivut, vaikka en oottais niitä kun aikasintaan viikonloppuna? Kesti ehkä puolisen tuntia ja justiinsa "oikeeseen" kohtaan sattui. Onko olemassa jotain oviskipuja edeltäviä kipuja? Vai tuliko toi ovis nyt noin paljon etuajassa?

Kikke89, kp 12/30-34, yk1

471/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihana Legolatar kiitos kauniista sanoista! Tuli ihan kyynel silmään kun tuota sun tekstiä luin.. Mun sairaudesta tämä aivan varmasti johtuu ja syytän itseäni kun mitään ei tapahdu enkä pysty miehelleni perhettä tarjoamaan. Lääkärikin vaan tiuski mulle tänään kun asioita kyselin.. Yrityskertoja on kuitenkin jo sen verran, että alkaa huolestuttamaan ja päässä pyörii kysymyksiä. Alan huomaamaan itsessäni myös hieman katkeriakin piirteitä ja mietin miksi joillekin suodaan lapsia, jotka eivät edes niitä haluaisi. Ja yritän kovasti olla miehen edessä vahva ja ehkä jopa liiankin vahva. Olen yksin nyyhkyttänyt pahaa mieltäni vessassa kun en vaan halunnut näyttää miten pahasti mä romahdin. Millaisissakohan hinnoissa gynekäynnit mahtaa olla? Jos sais jonkun mielenrauhan ainakin siitä, ettei mussa nyt olisi sentään muuta vikaa kuin tuo kilpirauhanen.

Mulle voi päivittää kp1/25 yk8. Huoh.. Näillä mennään mitä annetaan.

Ja vielä kerran Legolatar, olet ihana ihminen <3 Tämä palsta on kyllä mun henkireikäni, en tiedä kenelle näitä muuten juttelisin..

472/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

exile: pahoittelut negasta testistä (BUUx2), niitä on niin inhottava saada! :/ vielä hetken on se toivon kipinä silti olemassa, kun menkat ei ole alkanut. Jaksamista! Ps. Ajattelin tilata kasan r-testiliuskoja jotta tulee halvemmaksi  :D

orchid: minulla yksityinen gyne taisi maksaa 170e, kun teki ultran samalla. Oli kyllä koko rahan arvoinen ja suosittelen ehdottomasti menemään maksoi mitä maksoi. Mene sellaiselle gynelle, joka oikeasti tietää lisääntymisen pulmakohdista eli valitse sellainen joka on erikoistunut aiheeseen. Tiuskivalle lääkärille en menisi uudestaan vaan äänestäisin jaloillani, hoitavan lääkärin voi valita itse. Töykeät lääkärit harvemmin ovat kiinnostuneita löytämään yksilöllisiä ratkaisuja ja siksi epäilen heidän ratkaisujaan.

kaziska: onneksi et jätä meitä :) sydäntä lämmittää kuulla viivojesi vahvistumisesta sekä nähdä nimimerkkisi perässä rv. Aivan ihanaa <3

473/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmonsteri jeijjjj! Onnea ensimmäiseen yritykseen ;)

474/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselit Legolatar kuulumisiani. Oli tooosi kova väsymys muutaman viikon ajan, mutta sitten yht´äkkiä noin 1,5 viikkoa sitten maailma kirkastui ja väsymys helpotti :D Pahoinvointia ei juurikaan ole ollut. Ultrassa käytiin rv 8+3 ja vastasi viikkoja 8+4. Siellä se pikkuruinen toukka köllötteli ja sydän löi lujasti. Ostimme kotidopplerin viime viikolla ja ollaan kuunneltu vauvan sydänääniä ihan haltioissamme. Ensi viikolla olisi vuorossa nt-ultra, jolloin saamme taas nähdä pikkuisemme. Silloin pitäisi näkyä jo kädet ja jalatkin :D

Kannattaa tosiaan syöttää sille miehellekin foolihappoa kuten Kaziskakin tuossa juuri totesi. Mun mies alkoi syödä sitä jo kesäkuussa (yritys aloitettiin heinäkuun lopussa) ja lokakuun alussa plussasin. Foolihappo parantaa miehen spermanlaatua ja ehkäisee siittiöiden kromosomipoikkeavuuksia. Parhaan vaikutuksen saa kun on syöttänyt miehelle sitä vähintään 3-4 kk:n ajan (punasolukierto).

Mieleeni tuli vielä yksi juttu, joka oli uutta tärppikierrossamme (yk 3): Lastin saavuttua tein lantionpohjanlihasliikkeitä ja yritin ikäänkuin imeä kaiken syvälle sisääni sekä tietysti hillosin tavaraa sisälläni vähintään ½ h ennen ylösnousua ja vieläpä tyyny peffan alla, sorry yksityiskohdista.

Ja Legolatar toivon sinulle sydämeni pohjasta sitä pysyvää plussatulosta ja vauvaa. Sinä jaksat aina täällä tsempata ja hauskuuttaa muita omista ylä- ja alamäistäsi huolimatta. 

Hyvää Joulun odotusta kaikille!

Pistaasi123 rv 11+2

475/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikke89: Ovulaatiokivut ainakin mulla saattaa kestää useita päiviä. Vaihtelee kierroittain mutta sellaista tasaista jomottelua tosiaan tuntuu monena päivänä ennen olettamaani ovista. Ja voihan ovis tulla joskus normaalia aiemminkin (sekä toki myöhemmin); mulle lapsettomuuslääkäri sanoi, että etenkin, jos edellinen kierto on venynyt (mahdollisesti ei ovista lainkaan), niin usein seuraavassa kierrossa ovulaatio voi olla jo hyvinkin aikaisin. 

Orchid87: Voimia sinne! Olen itse käynyt samoja ajatuksia ja kysymyksiä läpi monet kerrat. Nyt tunnen olevani siinä pisteessä, että olen turtunut tähän tilanteeseen. Toki aina uuteen kiertoon joutuminen aiheuttaa voimattomuutta ja mielipahaa, mutta ei enää niin kuin aikaisemmin. Älä kuitenkaan syytä itseäsi! On niin monen asian summa, että raskaus lähtee alulle. Itse ajattelen, etten voi siihen enää vaikuttaa, vaan olen ainoastaan odottavaisin mielin, että jos meille joskus onni koittaisi. Kohta on teilläkin taas uusi into yritykseen ja seuraavaan ovikseen, ehkä ennemmin kuin huomaatkaan! :)

Cecilja 15/28-33 yk 14

476/1116 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaudun liittyä keskusteluun. Täällä haaveillaan pienestä :) Mies menossa armeijaan tammikuussa ja toiveissa olisi että tässä kuussa tärppäisi.
Viime kuussa oireet viittasi selkeästi raskauteen, mutta testi näyttikin negaa. Täytyneen ottaa ovistestit käyttöön :)

477/1116 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret kiitokset vastauksesta MiMi, mulla siis toivoa luultavasti on koska olen parina päivänä tunnustellut sitä ja minusta se ei ole ollenkaan kova vaan pehmeä ja kiinni. :) Aikaisemmin en ole kokeillut, joten vertailukohtaa ei sinänsä ole.. Sinäkin näytät olevan pitkänmatkalainen ja kokenut ikäviä, mutta älä masennu! Vauvauutiset tuntuu aina pahalta, vaikka vilpittömästi olisikin onnellinen toisten puolesta. Tsemppihalit sinne!

Tsemppihalit muillekkin, joilla yritystä takana jo jonkin verran!! Tiedän tasan tarkkaan tuon stressin ja masennuksen, joka yrittämisestä ja kerta toisensa jälkeen pettymisestä tulee. Miehetkään ei ymmärrä sitä, vaikka kuinka haluaisivat. Meillä mies jossakin vaiheessa tuntui ihan suuttuvan, kun minä pillitin menkkojen alkamista ja kerroin kuinka olen epäonnistunut kaikessa! Myöhemmin ymmärsi vissiin jo vähän paremmin kuinka pahalta se tuntuu ja on yrittäny parhaansa mukaan lohduttaa.

Minulla on ollut usein semmonen tyhjä olo, kun olen yksin kotona. Ei oikein ole tekemistä ja haluaisi vain hoivata ja pitää lähellä jotain. Koirista saa pienen lohdun, mutta se ei ole lähellekkään sama asia. Käyn usein kyläilemässä sisarusteni luona, jossa on pieniä lapsia mutta ei sekään ole yhtään sama asia kuin oma pieni!

JOULU: Ihanaa aikaa olla perheen kanssa yhdessä, tämä joulu minulla menee kuitenkin töissä.. =/ Tykkään vähän laittaa kotia ja haluaisin oikean kuusen mutta mies on enemmän muovikuusen kannalla. Leivon pipareita ja torttujakin. Kortit ostan kaupasta, en ole ikinä tehnyt itse.

Olisi NIIIIN ihanaa ilmoittaa jouluaattona sukulaisille olevansa raskaana, vaikka toisaalta taas haluaisin pitää sen jonkin aikaa vain omana ja miehen tietona.. ;)

Toivetta täynnä kp 27/28-32 ya8/2013

478/1116 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tervetuloa mukaan mwiihh. Laita kiertopäiväsi, jos haluat mukaan listaan.

Vierailija
479/1116 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivetta täynnä, mulla on myös paljon pieniä sukulaislapsia, joille olen aina tyrkyttämässä itseäni leikkikaveriksi ja vahdiksi. Mahtavia nuo pienet ihmisenalut, mutta kotiin palatessa tulee aina se tyhjyyden tunne, voi kun mulla olisi tuollainen omakin... Ja hitto vie kun olin herkillä isänpäivänä, kun facebook täyttyi kaikista ihanista perhekuvista. Minäkin haluan ottaa tuollaisia kuvia minun ihanasta lapsestani ja hänen mahtavasta isästään! 

Itse en ole koskaan ollut suuremmin jouluihmisiä. Pyhiksi mennään sukuloimaan ja omassa kodissa ei koskaan olla tehty mitään, ei leivottu tai koristeltu tai lähetelty kortteja. Varmaan tähänkin tulee aikamoinen muutos, jos niitä lapsia meille suodaan. 

).( Tänään ollaan menty tosi herkillä. Aloin itkemään netin syövereistä löytyneille söpöille kuville... Huoh :D Zen ja rauhallinen suhtautuminen ovat olleet muutenkin ihan tipotiessään, olen haaveillut siitä kuinka saan kertoa valmistumisjuhlissani raskaudestani, kuinka ensi jouluna sitten juhlitaan pienen vauvan kanssa, miettinyt että pärjäänköhän tämän talven tavallisella takilla mahdollisen raskausmahani kanssa... Ei ole nyt tervettä tämä, pitäisi pistää stoppi tälläisille, ettei sitten taas tipu hirmuisen korkealta jos ei tärppi käykään.

Dimou kp 15 yk 5

480/1116 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi DIMOU täällä on ollu aivan samat mietteet :D Just joku aika sitte mietin, että jos nyt olen raskaana niin mun tuleva raskausmaha ei taatusti sovi tämän hetkiseen talvitakkiin mut onneksi mulla on toinenkin joskin paljon huonompi sellainen. Ja oikeastaan koko yrityksen ajan olen haaveillut joinakin kiertoina hetkiä, kun saa paljastaa raskaudesta läheisille ja sen hetken ja tavan millä kaikki tapahtuu.. On tämä pieni ihmismieli aivan kummallinen :O

Samaten olen haaveillut kaikista niistä vaunuista yms. minkälaisen mahdollisesti hommaisin.. Katsellut aina kaiken maailman tarjouksia sillä silmällä, että jos nyt on tärpännyt niin tietää mistä kävisi hommaamassa mitäkin..

Ketju on lukittu.