Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka olisi päässyt töihin tai edes työhaastatteluun

Vierailija
15.11.2012 |

laittamalla cv:nsä nettiin, esim Mol tai Monster palveluun?

Kiitos kokemuksista :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa, että haastatteluun ei pääse, jos ei hae jotain tiettyä hommaa ja SOITA ko hakijalle kun jättää hakemuksensa ja juttelee ja osoittaa kiinnostuksensa. Kaikki hommat joihin laitoin vian hakemuksen, ei kuulunut yhtään mitään ikinä.

Vierailija
2/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa, että haastatteluun ei pääse, jos ei hae jotain tiettyä hommaa ja SOITA ko hakijalle kun jättää hakemuksensa ja juttelee ja osoittaa kiinnostuksensa. Kaikki hommat joihin laitoin vian hakemuksen, ei kuulunut yhtään mitään ikinä.

minä hain kevään myös aktiivisesti töäitä, hakemuksia laitoin kolmen kuukauden ajan lähes yksi per päivä, haastatteluihin pääsin n. 15 kertaa ja muutaman paikan sain. Yhteenkään paikkaan en soittanut hakemuksen lähettämisen yhteydessä. Pitää vaan osata valita sellaiset paikat, johon on varteenotettava hakia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytin MPS:n, Mercurin, Baronan, Monsterin yms. cv-pankit, mutta yhtään yhtydenottoa ei tullut. Eli itse pitää olla aktiivinen, kukaan ei tarjoa töitä.

Vierailija
4/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikki työpaikkani (kokoaikaisia ja toistaiseksi voim. olevilla soppareilla) saanut helposti. Mulle on soitettu ja pyydetty töihin, kolmesti.

Mieskin pyydetty pariin otteeseen, viimeeksi kävivät kotiovelta hakemassa herran. Ihan normi duunareita ollaan, ei millään erikoisella alalla edes (mutta ei kyllä mitään hoitsujakaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi