Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Töissä ja pakollisia lääkärissä käyntejä

Vierailija
15.11.2012 |

aloitin siis töissä ja meillä on liukuva työaika. Nyt kuitenkin mulla tulee hirveesti poissaoloja labran ja röntgenin takia. Yritin katsoa firman poissaoloselvityksistä, että saako ne käydä työajalla, mutta ei selvinnyt.

Meillä on siis kellokortti.

Entä psykologilla käynnit? Saako ne tehdä työaikana?

Keneltä mä kysyn?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoo TES?

Vierailija
2/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tessiä käytetään... olen valtiolla töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työntekijän ole maksaa pääkopassa rassauksesta.

Vierailija
4/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy esimieheltäsi miten menettelet

Vierailija
5/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla pomo on?

Vierailija
6/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (kunta työnanatajana) saa työajalla käydä työterveyslääkärissä tai hänen määräämissä tutkimuksissa (röntgen, labra, erikoislääkärissä jos lähetteellä).

Kaikki muut menee omalla ajalla. Ne menee omista saldoista eli ylityötunneista kellokortilla.

Vierailija
7/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (kunta työnanatajana) saa työajalla käydä työterveyslääkärissä tai hänen määräämissä tutkimuksissa (röntgen, labra, erikoislääkärissä jos lähetteellä).

Kaikki muut menee omalla ajalla. Ne menee omista saldoista eli ylityötunneista kellokortilla.

Meillä saa työajalla käydä työterveyslääkärillä, jos kyseessä on akuutti asia. Mikäli näillä käynneillä määrätään labraan tai röntgeniin, myös se aika on työaikaa.

Mikäli kyseessä on aiemmin varattu aika, niin sitten pitää käyttää liukumia.

Vierailija
8/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä eteenpäin laitetuissa tutkimuksissa. Äityisneuvolassa, raskauteen liittyvissä tutkimuksissa ja _äkillisissä_ hammassairauksissa.

Muu menee omalla ajalla. Ja ei se nyt voi olla ongelma. Menet psykologille ja leimaat oma asia ulos tms. Teet sitten tunnit takaisin pidentämällä päivää joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi