Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavoite 10-15 kiloa pois ja mietin tälläistä :

Vierailija
15.11.2012 |

aamulla marjoja ja rahkaa. Paljon vettä

Lenkki noin 1h, reipasta kävelyä.

Välipala kahvit ja ruisleipää 2 palaa becelillä, juustolla, kurkulla ja tomaatilla. Paljon vettä.

Kotityöt ja crostreinerillä.

vettä, vettä ja vettä :)

Tavallinen annos arkiruokaa, josta reilut puolet salaattia. EI kastiketta yms turhia kaloreita.

Illalla yhdessä uusi tunnin lenkki ja kotona venttely. Ei enää syömistä vaan vettä.

Voiko toimia? Olen oikeasti pullukka, lihava.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän tärkein ateria, lounas, puuttuu. Lounaalla pitäisi saada 40% päivän energiasta. Sinulle ehtii tulla välipalaan mennessä kaamea nälkä, ja sorrut helposti ahmimaan. Sitten vakuutat itsellesi, että olet kelvoton ihminen kun laihdutus epäonnistui taas.

Liity vaikka Kiloklubiin, se on ilmainen, ja lue sieltä perustietoa laihduttamisesta. Yksi tärkeimpiä asioita on ruokailurytmi.

t: 30 kg laihduttanut

Vierailija
2/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan järkyttävän vähältä. Komppi kolmoselle.

Minulla homma kaatuisi nälkään ja väsymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä, pystytkö jatkamaan samalla tavalla lopun elämääsi?

Vierailija
4/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokamäärät. Ja vaa´an kanssa, ettei tule arvioitua alakanttiin! Mä itse laihdutin 15kg niin, että ekat viikot olin aika huimilla vajeilla. Sain tuloksia nopeasti, mutta en jaksanut urheilla. Puolet tuosta painomäärästä olen nyt pudottanut melkein 6kk, syömällä terveellisesti, liikkumalla ja nauttimalla ruuasta. Herkuttelen aina silloin tällöin, seuraavana päivänä katson taas tarkemmin syömisiä.

Tsemppiä!! Aloita noin, mutta nosta jossain vaiheessa kaloreita sitten, että jaksat liikkua ja nälkä ei yllätä. Säännöllinen syöminen on oikeasti se "niksi" laihduttamiseen. Silloin ei tule noita ahmimiskohtauksia nälkäänsä, mistä edelliset puhuivat! Muista, että painonpudotus ei tapahdu hetkessä ja mieluusti samalla oppisi terveellisen syömisen, josta on sitten hyvä jatkaa, kun laihdutus päättyy!!